nungo Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Vi tok litt ekstra lang påskeferie i år -- og det var tiltrengt! Jeg hadde tante med på ferie, men satser på at hun ikke ble med tilbake. Etter siste syklus, som var på nærmere 40 dager, var det et kort tanteoppphold og jeg synes jammen jeg fikk el-slim allerede på dag 9 -- det er jammen slitsomt med disse ustablie sykluser. Uansett, så fikk vi rikelig anledning til å utnytte også en eventuell tidlig EL, så det skal ikke stå på innsatsen denne pp! Etter nesten 2 uker borte fra BIM ivre jeg etter å oppdater meg på hvor mange - og hvem - som har vært heldige den siste tiden.
martine68 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Velkommen tilbake fra ferie nungo. Det er godt med et avbrekk fra hverdagen og ofte har vi utrolig godt av det. Jeg har også hatt en 14 dagers bim-pause og det var igrunnen veldig godt. Håper avbrekket og innsatsen denne pp-en belønnes med en positiv test når det er tid for ikm. klem fra
mamamimmi Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hei Nungo, Höres fint ut med lang påskeferie...Jeg håper det snart skal klaffe for deg. For meg klaffet det uventet, så ikke gi opp, det tar tid men så står du der en dag med positiv test! Klemmer
evigoptimist Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Velkommen tilbake til hverdagen:-) Her er ikke mye endret, bortsett fra at det er opprettet eget forum for habituell abortere:-) Håper du lykkes denne pp!!
Modesty Blaise Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Du trodde vi skulle ha blitt gravide hele gjengen i løpet av påske du ja! Ha! Det hadde vært herlig. Utrolig herlig. Høres ut som en deilig lang påskeferie dere hadde. Den misunner jeg deg. Jeg jobbet hele påsken og ser frem til røde dager i mai:-) Lykke til med utnytting av EL.
bente69;) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Hei nungo:) Velkommen hjem til hverdagen igjen. Det er deilig med ferie/fri, men det er godt å komme igang igjen:) Håper gullegget ligger for ruging nungo, det har du fortjent:)
Gjest Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Kjekt å se deg tilbake nungo Nå håper jeg du slipper å vente så lenge denne syklusen på enten tr eller aller helst en positiv test! Håper det snart blir din tur igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå