Gå til innhold

November: Flere som har...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

barn som prøver å reise seg opp i vognbagen? Hun tar sit-ups og nekter å ligge ned hvis hun ikke er trøtt ute på trilleturene våre.. men det er jo ikke bar å begynne med sprotsvognen heller for hun kan jo ikke sitte ennå. er en litt vanskelig mellomfase dette her ass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småen min har ikke begynt med det enda.. Foreløpig går det veldig fint å ha han i vognbagen.. Men det som er dumt med min, er at det ikke går ann å sette opp rygg i den.. Det kunne jeg tenkt meg av og til, slik at han kunne fått sittet litt og sett seg rundt, når vi er på tur..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er fint vær kan du brette sammen dynen og legge den i hodeenden, ta ned taket, og så legger du småen på magen oppå dynen så hun ligger å kikker over taket. Pleier å være veldig populært nå før de er gammel nok til å sitte noe særlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør snuppa mi også. Blitt skikkelig sterk i magemusklene. Bruker å ha med bæresele, så hun får komme opp hvis hun absolutt ikke vil ligge. Hun blir ekstra fort trøtt i bæreselen, og vil sove etter en liten stund, så har gått greit hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Emmaljungavogn med sånn brett man kan sette opp i hodeenden. Her har hun villet sitte siden hun var tre måneder og det har gått fint med det brettet. Sitter tilbakelent og titter og leker litt med leker vi har med. Ville vært helt umulig med lange turer på kjøpesenter skulle hun ligget ned hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,her gjør lillegutt det,men jeg har i min emaljunga duo egde en liten plate som kan slås opp.Jeg slår den opp og han sitter,kan ikke sitte slik lenge da,pga ryggen,men som regel er han ikke så lenge våken om gangen heller når vi triller.Da sover han for det meste.Våkner så fort vogna står stille.Har ikke problemer med å få han til å sove inne,men har det i vogna når den står i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg byttet til sportsdelen for 1,5 mnd siden. Han hadde vokst ut av bagen i tillegg til disse sit-upsene han drev med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere med emmaljunga, synes dere ikke plata er fryktelig bratt? vil tro han er mer stødig i sportsvogna på det nedereste hakket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg synes ikke det.Synes sportsdelen er alt for stor.Forstår ikke behvoet enkelte har(tenker ikke på noen spesielle) at de må få de over i den store sportsdelen så fort som mulig.Føler at babyen har det lunere og bedre i bagvognene.Håpet at jeg skulle kunne bruke den til han var et år,men nå er han allerde 72 cm og kan snart ikke ligge i den lengre og siden jeg tok den største bagen jeg kunne finne,så har jeg ikke noe annet valg en å sette ham i sportsdelen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lunere i bagvogna, og det er vel ikk enoe stress med å begynne med sportsvogna, men synes sportsvogna er bedre for ryggen hans. Prøvde den i dag, men skal ikke begynne å bruke den ennå,

 

Målte min bag, og bagen til en simo kombivogn. Simo-bagen er mye større enn emmaljunga. En venninne av meg sa at basson-vogna var lengre enn emmaljungan også. Ble faktisk veldig skuffa da jeg oppdaga at han begynte å fylle vogna... Men men. Sånn er det bare. Det er i allefall en veldig godt sportsdel med vogna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lyst til å lage en krangel ut av hvem sin bag som er størst,men butikkansatte gikk rundt fra vogn til vogn og målte bagen for oss og de kom frem til at emaljung duo egde er størst.Sikker på at du ikke tenker på den vanlige duo vognene.En annen ting,bagen i simo kombivogn er jo veldig liten,du tenker ikke på duovognen,for den er ganske ok.

 

Sportsdelen her så også bra ut,har ikke prøvd den ut enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...