Gå til innhold

November: bytta bleiemerke jeg..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

de hadde ikke liberoen som vi skulle ha i butikken her en dag og da måtte vi kjøpe pampers i stedet. Synes den var veldg fin jeg.. sånn activ fit 4-9 kg eller noe sånt. Veldig elastisk og myk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder oppsugningsevne og rekasjoner på bleiene har jeg ikke merket den store forskjellen,men har prøvd ut både pamper og libero og føler at libereo sitter bedre på lillegutt en pamper. Det er nok forskjell fra barn til barn da.

 

Billig merker prøvde jeg med jenta mi,men det gikk ikke,ikke var oppsugningevnen noe god og hun ble rød og sår med en gang,så det vil jeg ikke prøve ut på lillegutt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hmm.. så da er det kanskje Pampers for jenter og Libero for gutter ?

Hos oss lekker pampers på pjokken.. men til jentene kunne vi bare bruke Libero..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker pampers. Hater libero, de er tykke og absorberer lite, Nikolai har dråper på huden når jeg tar dem av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor ofte skifte du bleie på den lille da.Har aldri sett dette og det har faktisk av og til gått en god stund mellom hvert stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter ofte nok, har ikke telling på det mamma til en liten og en stor. Pampers er veldig lett å kjenne når han har tisset, det er ikke like lett med libero.

 

Jeg syns at han blir fuktig av libero og ikke pampers og det har ikke noe med at jeg skifter for sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at du ikke bytter ofte nok,jeg bare lurte på hvor ofte,for jeg har aldri følt at han er klam eller fuktig på noen måte.

 

følte at pampers og libero var like der,men at jeg holder meg til libero er jo som jeg sa tidligere,at jeg føler passformen er bedre.

 

Jeg kan heller ikke si hvor ofte jeg alltid bytter.Mange ganger bæsjer han med en gang han har fått nye bleie og da venter enn jo ikke med å bytte,men jeg tenkte jo bare sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...