Gå til innhold

November: Liker deres vann?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jenny er ikke noe særlig begeistret for vann.Jeg koker opp vann somjeg avkjøler, og lunker opp litt igjen nårjeg skal gi henne det. Har gitt henne på flaske, men det meste bare spyttes ut igjen.. er nok ikke noe godt. Mne jeg skal fortsette å prøve å venne henne til det. Vil gjerne at hun skal bli glad i vann. Satser på å bruke ltie saft og den slags da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk ikke prøvd å gi småen min vann enda ¤flau¤

Men skal prøve snart, kan være greit at han liker det, til vi begynner med fulle porsjoner med grøt.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malaika er kjempeglad i vann. Men hun får kaldt vann rett fra springen nå. Er ikke nødvendig å koke det lenger. Er helst frem til 3 mnd at det er nødvendig å koke. Jeg trenger ikke temperere det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her liker vann! Men det må være litt kaldt, kan ikke være romtemperert f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vann greit når han får drikke det selv. Han har så langt ikke hatt noe behov for noe tørste dreikke. Men har en kopp som jeg fyller vann i når han vil ha.

Men blir en del gris siden han skal drikke selv. Har også sluttet å koke vannet. Smaker jo også mye bedre rett fra springen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drikker snuppa kun vann når hun får det fra glass, og helst kaldt rett fra springen. Hun synes det er morsomt å holde på med glass, og smatter skikkelig når hun får vann i munnen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir kaldt vann fra springen. Hun er ikke så veldig glad i det men forferdelig interessert i å ha en kopp å drikke av når vi drikker noe så da får hun vann. Noe går ned, noe kommer ut og masse renner ut fra koppen. Griseri? Jada, vet vi må kjøpe en sånn kopp som ikke søler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor er glad i å utforske min vannflaske. Han har nettopp begynt med dette, og drikker ikke så mye enda. Får noen dråper i munnen, som han like gjerne spytter ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er ikke populært her! Hadde det vært opp til Nikolai så hadde han ikke drukket annet enn ananasjuice:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina er interessert i alt hun får i koppen sin som ikke er morsmelkerstattning.

Hun får vann fra glass av pappaen, og da er hun kjempefornøyd:)

Kjøpte eplejuice fra hippo eller hva det heter til henne nå da vi skulle ut å fly.

Da var jeg sikker på at jeg fikk henne til å drikke et eller annet når flyet tok av og landet, den var kjempe populær.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie liker det ikke når hun får på flaske, men får hun drikke av galsset mitt eller tutekopp så drikker hun det. Har bare tatt kaldt vann fra springen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa drikker kaldt vann rett fra springen helt alene fra tutekoppen sin(stolt mamma) Hun syns det er kjempestas og få holde selv og drikke og har ingen problemer med å ta opp koppen med begge hender, få tuten i munnen å drikke(har sånn kopp som ikke søler)

artig artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...