Anele&Solstråla Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 det tviler jeg på...er jo overfladisk så...man barberer seg jo selvom man er gravid, og sikkert mange som vokser bikini linja og legger og det som er.. er det vondt forresten? tenker på det selv...vokser jo så altfor fort ut med vanlig shaving :S
Krolla og Theodor Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Har lest et sted at man fraråder gravide å barbere seg for mye "der nede" fordi det medfører større risk for infeksjon (enn om det er et buskas).. annet enn det så er det ikke skadelig vil jeg tro. Det er jo kun utvendig.. Når det gjelder hvorvidt det gjør vondt: Ja.. det er temmelig ubehagelig. Og jeg vet av egen erfaring at jo nærmere mensen jo vondere er det - vet ikke hvordan det er når man er gravid (om man er like følsom da), da jeg ikke gjorde det da. Men du kan forvente deg ubehag - fordelen er at smerten forsvinner med en gang nappet er gjort, og at så snart du er ferdig med kanten ned mot klitoris så er resten bedre - det er det mest følsomme stedet. Kan forøvrig anbefale det kontra barbering - det tar mellom 4-6 uker før du trenger å gjøre det igjen og håret som vokser ut er tynt og mykt. Vær bare obs på at du kan miste noe av håret permanent slik at om du skulle finne ut at du vil ha hår igjen kan det se litt pjuskete ut. Man må også passe på å smøre seg med bodylotion fordi du løper en risk for å få inngrodd hår.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Ja, det er sånn jeg tenker også, at det bare er utvendig, men akkurat i det de "napper" til så strammer man jo hele kroppen, tenkte at det kanskje ikke er bra. Føler meg ganske bleik-feit og ekkel for tiden også (oppblåst), men det er så lite delikat med buskas når man er vant til å være litt mer frisert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå