Gå til innhold

April: Noen som har begynt å droppe dagduppen til aprilbarnet sitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her har vi nesten kuttet den ut.. rett og slett fordi ho ikke er trøtt tidlig på dagen.. kunne fått ho til å sove i 16-tiden men det er jo altfor sent.. da får jeg ikke lagt ho på kvelden..

men vet ikke om ho er helt klar for det.. hvis vi er ute å triller og ho sitter i vogna så hender det ho sovner. hvis vi kjører bil så sovner ho stort sett hvis klokka er rundt 12 eller senere..

føler det har vært litt vanskelig i det siste.. nesten lettere å bare droppe hele luren på dagen.. stort sett er vi ute hele den tiden ho sov før.. men ho sitter så lite i vogna.. mer ute å leker eller går mye selv om vi går tur..

Hva er dagdupp? Har ikke hatt det på lenge her vi. Emilie sluttet helt av seg selv. Men jeg syntes det er veldig godt å ha kveld da. Hun sovner 18-18.30 og sover til 07-07.30 ;)

Hun begynner å bli trøtt i 16-17 tiden og da går vi ut på lekeplassen en times tid.Kveldsmaten spiser hun nesten i søvne..

Nei, herremin, da hadde vi gått i kne, tror jeg. Hun sover fremdeles to (2) timer hver dag. Ellers blir det jo heeeeeelt krise... Skikkelig nedsmeltning. Vi har et sovedyr, det har hun etter foreldrene sine ;)

Annonse

Tarald har fremdeles formiddagsluren sin. Den er riktignok ikke så lang lenger, maks 1 time nå.

Men i helgene når vi spør om han vil sove i vogna si sånn i tolv tida engang, blir han kjempeglad og klatrer opp i vogna si selv ; )

Så lenge han legger seg greit om kvelden og sover bra om natta, kommer vi ikke til å kutte ut disse duppene ennå.

Hender vi dropper den i helgene for da sover vi som regel litt lenger om morgenen, hehe... ;) Men dersom vi er ute og kjører sovner hun gjerne i bilen og da lar vi henne bare sove. Det eneste som skjer et at hun gjerne sovner litt tidligere på kvelden og det er jo ikke feil, hehehe!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...