Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha lest noe sånt her. På pakningen står det "oppbevares best stående i glassbeholderen", men jeg må jo ha den med meg i veska. ikke mye orden oppi der. hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den bør stå oppreist ja.. den er liksom færdiglada når den gjør det. Vist den ligger, må du trykke en gang extra.. å da går det mere spray..Lykke til..

Skrevet

Ja, hadde en teori om det der. det er vel litt ekstra i en flaske, eller er det akkurat nok?

Skrevet

takk for svar forresten! sløve meg..

Skrevet

til meg var det akkurat.. men det var fordi jeg hadde den i veska...

Skrevet

Bare husk at det er litt lett å bli lurt av denne flaska...

Kjennes ut som om det er mere i den enn den kanskje er.

Og da er det ikke sikkert at dosen blir rett når den nesten er tom.

Så jeg prøvde å holde litt oversikten over hvor mang ganger jeg sprayet ekstra!

Beholder du sprayen i pakningen er det lettere for at den står noenlunde oppreist!

Lykke til med sprayingen:-)

Skrevet

Jeg spurte om akkurat det på apoteket. De sa den måtte være oppreist fordi produsenten hadde kun prøvet holdbarhetsdatoen på denne medisinen oppreist. Altså er det holdbarhetstiden det gjelder. Ikke dosen eller sprayingen i seg selv. Den sprayer alltid et korrekt spray sa de. Så om det er viktig så er det altså ikke SÅ viktig...

Skrevet

Hei.Hvor mange doser er det i sprayen?Står 100 på min.

Holder det med en flaske per fosøk?

Skrevet

Hei,

Det holder akkurat ikke tror jeg, det står 3 uker med full dosering, og man sprayer vel mens man stikker også. Riktignok noe mindre, men jeg tror det skal holde beinhardt med bare én.

Skrevet

Takk Mature for ny info! Jeg endte med å åpne begge, og ta med en på jobben som jeg gjemte i en skuff. Så får de stå begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...