Gå til innhold

Er det ingen her lenger?


!Mia!

Anbefalte innlegg

Det er så dødt innpå her i dag! Har alle forsvunnet til den nye siden??

Vi kan da ikke operere med to sider.. det blir jo pes! Kan vi ikke bli enige om en av dem???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt enig med deg. Dette er helt greit for min del. Syns det er trist at ikke det er noen her lenger. har aldri prøvd meg på den nye desember klubben, kan jo være det er bra. ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.... er det ikke greit å være her da... Tenker på hvis noen ikke har vært her på lenge og har lyst å droppe inn så finner de oss ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har lyst til å være her. Jeg prøvde og logge meg inn på den nye for noen dager siden, men fikk det ikke til...

Virker ganske dødt her nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg syns også vi skal holde oss her. Gidder ikke å forholde meg til enda et nytt sted på nettet.

+ at hvis noen av de "gamle" plutselig skulle dukke opp så er det jo dumt hvis vi ikke er her.

 

Folk får bare lære seg å ignorere de anonyme og ikke la seg hisse opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det andre forumet var så innvikla... men jeg er ganske grønn på data ting!

Syns det har vært bra her jeg da,kjedelig hvis desemberklubben skal bli borte på dib....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns også at DIB er bedre.

men det er nok fordi at jeg er vant med det.

å at det er enkelt å finne ut av.

men hvis alle sammen flytter over til det andre, så kan det kanskje være jeg følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg inn i den andre, men bruker den ikke.. Jeg blir her. Bruker småtroll 0-1 og skravlesiden også. men jeg syns det er skikkelig trist at det nesten ikke er noen her lenger.. Vi ledet jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vært veldig bra her!! Syns vi hadde en god stemning:))) Men er jo noen her enda da;) Vi får svare hverandre så godt vi kan.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...