Gå til innhold

Hvor mye planlegger dere? Hjelp til motivasjonen trengs.....

Anbefalte innlegg

Det er så mange faktorer som skal klaffe.... :(

jeg er heldig, og kan merke at det er EL på gang (merker ELslimet og litt ømhet i magen), men hvordan ordlegger dere dere til mannen? Har forsøkt å ha masse sex i påsken, og frem mot nå, men det er jo ikke til å unngå at det er litt krampeaktig....

Er det flere enn meg som har en mann som ikke akkurat liker stresset med å planlegge og ikke minst prestere på kommando?

Frustrert nå - føler likesom at sjangsene slipper unna.....

(ps, må legge til at det er 21 dager siden SA så jeg er nok litt på tuppa.....)

Fortsetter under...

Jeg forstår hva du mener...heheh. Kjente meg godt igjen.

For meg er det 28 dager i dag etter MA og jeg tror vi som hører til den gjengen der er litt ekstra utålmodige også.

Jeg har sultet opp min kjære på sex mot EL og overrasket med å slippe ham til hver kveld den uken EL er...og det har fungert for oss. Jeg unngår å snakke om Eggløsning og ting som har med dette å gjøre og snakker mer om at han må levere varen:- )og da har jeg vekket konkurranse evnen hos min.

Kjør på med oljemassasje og neglisje. De gamle triksene er jo som regel de beste. Men du har rett, det blir litt krampeaktig....

Jeg har aldri merket EL og har aldri tempet. Tar utgangspunkt i EL kalkulatoren og stoler på den.

Fikk forresten min første TR på besøk etter utskrapingen så jeg er overlykkelig.

Jeg merker EL, men har også testet for å være sikker. Til å begynne med sa jeg ikke noe til gubben, men etterhvert har jeg jo forberedt ham litt når det er EL-dag, feks. For blir så innmari lei hvis han snur ryggen til på den/de viktigse dagen(e). Og heldigvis så har jeg en mann som ser hvor mye dette babygreiene betyr for meg (og jo lenger tid det tar, jo mer betyr det for ham også, vi ønsker det etterhvert like mye begge to), så han legger "irritasjonen" over det å "måtte" tilside og slipper løs hemningene, hehe. Og er vel egentlig glad til, for jeg er ikke noen kanin til vanlig - kan gå lenge mellom gangene nå når det er mye med jobb og lillejenta vår og hus og sånn ;o) Og så prøver jeg så godt jeg kan å forføre også da og ikke bare spre beina og vente på inseminasjon liksom :oDDD

det er bra at systemet ditt fungerer igjen! Hvordan ble denne syklusen etter den forrige? Lenger/ kortere?....

Hos oss er det nesten jeg som vil ha sex mest..... Både fordi jeg er slik av natur, og fordi jeg har "skjulte" motiver. Er med andre ord ingen vits å sulte min kjære... det går jo bare utover meg selv! ha ha ha.

Hvem i all verden sa at det å bli gravid er lett...... hmfr, for en idiot.

Det er nå snart 4 måneder siden jeg hadde SA. Begynner å bli litt annig jeg også ja. Og merker at sambo bare blir mer og mer ivrig på å lage baby.

Vi spøker mye med det og det blir derfor ikke no stress tema. Men viss de ikke klaffer igjen snart så tror jeg det blir mer stress. Vi skal nemlig gifte oss i mai 08 er planen.

Hvis det klaffer denne måneden så blir termin 5. januar. Vil helst ha de månedene på å komme meg på igjen til bryllupet..... Men hvis det ikke klaffer..?! Har ikke lyst til å utsette verken bryllup eller baby. Vi gifter oss på 7 årsdagen vår så det er en spesiell dato!

Jeg trodde først at jeg ikke burde fortelle sambo om el,trodde han synes sånt er litt "ekkelt" og ikke-snakke-om-tema, men jo det var bedre for meg å si det til han. Nå står han på som bare det ; )

Annonse

jeg har nevnt det sånn inni mellom alt annet når el nærmer seg.

Forrige mnd ved EL-dagen var samboeren lite lysten på sex fordi han var sliten. Da sa jeg til han at i dag har jeg el, og plutselig ble han veldig villig til sex! det overrasket meg veldig men det funekt!!!: 9

Skader ikke å prøve å si det, d som jeg tror er viktig er at en ikke prater om baby og EL hele måneden. Da blir han nok fort litt lei.

Eeeh...jeg sier ingenting jeg. Jeg gjorde det nemlig første gang jeg tok EL test, men jammen fikk han prestasjonsangst og klarte ikke å gjennomføre..hehe. Så nå sier jeg ingenting, men det er jo opplagt at det er noe på gang når jeg plutselig vil ha sex annenhver dag hvilket jeg ikke orker ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...