Gå til innhold

allima! jeg også.....

Anbefalte innlegg

.....har smerter i magen, det har bare blitt verre og verre utover dagen og nå greier jeg såvidt å gå. Har ikm i dag eller i morgen, oioi nå ble jeg ikke noe mindre spent sånn i tilfelle jeg er i samme båt som deg!

Med min legeskrekk skal det uansett MYE til før jeg drar til noen lege som helst, men hvem vet om det er noe galt i gjære tross alt. Var litt skeptisk i stad her men så leste jeg innlegget ditt og ble liiiitt beroliget:)

Gratulerer så mye til deg altså!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8984929-allima-jeg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)Du må være obs på magesmertene.....Og det mener jeg....Du MÅ gå til legen hvis det ikke gir seg....IKKE for å skremme altså!Krysser fingrene for at du er gravid:-)

Ta godt vare på deg selv:-)

Masse lykke til med test i morgen 2små,prøver igjen:-)

Krysse fingrene for dere begge og sender masse babystøv:-)********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tusen takk for oppmuntrende og støttende ord, allima!!!:-) Er så godt å ha dere å "snakke" med, kan liksom ikke snakke med venninnene mine om dette synes jeg, drøyer det til det er helt sikkert at jeg er gravid (og til det har gått en stund):-) Er så spent! Klarer ikke å legge meg, finnes ikke trøtt - hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...