Gå til innhold

ny her inne????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja nå er jeg så spent.kanskje jeg nå er blitt gravid-er hele to uker til jeg kan teste.............sååå lenge til..

har to skjønne barn på 6 og 2,5 år fra før,og nå¨prøver vi alltså på nr 3:)

noen andre som er i same situasjon?

kanskje teit at eg allerede er inne på denne siden,men jeg er så spentt og bare må dele det med noen:............klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke teit. Forstår at du vil dele det med noen. Jeg selv er ikke sikker på om jeg er gravid jeg heller men har gått 8-9 dager å venta på mensen.Føler meg kvalm, sliten og har menssmerter m.m

 

Var endel her inne for en stund siden men er tilbake nå som jeg er usikker og har stor mistanke om at jeg er gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar.

for en spenende tid du har nå da?håper du er gravid då....

kvalme og tretthet er jo ofte et tegn på at du er gravid da:)har du ikke testa deg ennå heller kanskje??testen pleier å slå ut ganske kjapt dersom du er gått så langt over tiden og er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ev mitt 4. barn. Vil liksom ikke tro det helt. Sikkert derfor jeg ikke føler meg sikker. Gidder ikke kjøpe noen test når jeg uansett vet om jeg er gravid eller ikke innen det har gått en uke nå. Vet bare ikke åssen mannen min vil reagere for han er ikke helt klar for en til enda. Har ikke lyst til å si det før jeg er 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay-fortår godt at du ikke vil si det til mannen din ennå dersom du ikke er helt sikker ennå og han ikke er helt klar for en til ennå....

er minstemann liten ennå også kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja minstemann er bare 5 måneder gammel så dette blir det tetteste jeg har fått. De andre har vert 1år og 8mnd og den andre 1år og 10 mnd imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske stor sansynlighet for at jeg er gravid for vi hadde sex dagen før EL. Kjente det dagen etterpå. Som en annen her sa, svake menssmerter i ryggen og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...