Gå til innhold

spebarn som reagerer på nan1.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vet jeg at det er det som er galt?

tvillingene mine har skreket mye mer enn vanlig-tydelig at de har det vondt....promper som guder og vanskelig for å bæsje .det lukter også spesielt vondt når de promper.

han ene har også fått kviseaktig utslett på kinnet ....

noen som har liknende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke flasker bruker du?

Mini brukte Avent sine flasker.. Men de kuttet jeg ut fordi han fikk så mye luft i magen. Gråt hver kveld nesten. Prompa og skreik om hverandre!

Tar du pauser for å rape under måltidet? Det hjalp her...

Han har også fått noe kviselignende greier i panna.. Hudfarga kviser!

Tror det bare har med hormoner etc å gjøre.. Regner med det forsvinner i løpet av noen dager

Skrevet

Hvilke flasker bruker du? Jeg anbefaler dr. Brown sine. Er STOR forskjell når det gjelder luft i magen.

Lukt: Hvis du går over fra bare mm, vil det lukte verre - dessverre...

Kviseaktid utslett: Hvor gamle er de? Kan det være hormonutslett?? (Har ikke sett deg inne på disse sidene så lenge:) )

Skrevet

tusen takk for god tips-har en avent flaske til hver.skal bytte nå!for han promper og gråter om hverandre....men han ber også om mat oftere nå-(hver 2-3 time) er vanligvis hver 4 time.kan han ha sånn økedager?men hvordan fungerer det når jeg ikke ammer?skal jeg vente til det har gått fire timer for så å i han mer i flaska for nå virker det ikke som han spiser mer enn vanlig.ca 130 ml.hjeeelp

tv nr 1 er fin i magen igjen-litt luft men ikkeno skriking,han ble bra etter superbæsjing i går;-)

Skrevet

Jeg brukte smokk en del, dersom eline gråt og ville ha mat før. Dersom jeg ga for tidlig ble det bare tull... Kan være økedager, har ikke så mye erfaring med det. Jeg merket ikke så mye til det med eline synes jeg.

Dersom de får mat hver 4. time og dette er natta og, vil det bli 6 måltider i døgnet. De trenger ca 15 % av kroppsvekten sin inntil 3 mnd. (10% etter det) dersom han er 5000 gram, blir det 750 ml i døgnet og 125 ml hver gang... Men dette er jo bare noe å gå ut fra. Må nesten bare prøve deg frem, alle barn er forskjellig...

Litt mer info enn du spurte om, men regner ikke med du blir sur for det:D

Lykke til!

Skrevet

Jeg har har nettopp fått mitt 3dje barn, å lik sine eldre søsken reagerte han også på Nan. Det resulterte med luftsmerter og en del grining, spesielt på kveldstid. Etter 1 dag med et annet merke (Collett) var problemet over. Mitt første barn skrek i 4-5 uker før jeg byttet, merket bedring med en gang. Med nr 2 og 3 har jeg byttet merke tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...