Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Lillemor her (4 uker) klarer ikke helt å roe seg med maten. Hun krøker seg sammen og spenner seg bakover vekselsvis og river og sliter i puppen under måltidene, men legger fint på seg og har mange fulle bleier i løpet av dagene. Hun har hvitt belegg på tunga (trøske) og jeg har ganske såre brystvorter (sopp??). Kan dette være grunnen til at hun er så urolig? Hun har også en god del vondt i magen (luftsmerter), det kan jo også være grunnen til at hun er så urolig. Er det noe jeg kan gjøre når hun kaster seg bakover med fullt vakumsug på brystvorta? Er nesten redd for at hun kan rive den av noen ganger. Jeg kan jo ikke tvinge hodet til å ligge stille heller.
Prish Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Akkurat dette har jenta mi også begynt med. (hun er 3 uker) Hun virker ganske fortvila og sulten på samme tid. Jeg tror hun gjør dette når hun har vondt i magen, men er ikke helt sikker... Gjør jo så forbanna vondt i den stakkars brystvorta! Dytter opp innlegget for jeg lurer også på om noen vet noe om dette her.
Expat Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Barnet må ikke få rive og slite i mor, en lillefinger i munnviken løsner sugetaket. Så får du ta henne over på det andre brystet. Kanskje hun driver og øker melken din. Sopp, spesielt hvis mor også kjenner symptomer, bør behandles umiddelbart (kom deg til fastlegen, dere begge trenger salve/mikstur), for sopp kan bli veldig ille! Ellers, simplex øyesalve er godt for såre brystvorter!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Vetle oppførte seg akkurat likens, kastet seg bakover med puppen i munnen, og dette var et resultat av både han og jeg hadde sopp.. Dermed ble ammingen et helv.. Fikk mykostatin, men dette funket ikke, så va måtte over på diflukan, da ble vi endelig kvitt det!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 hos oss betyr det at det er en vond rap som skal opp, så jeg har gått mye fram og tilbake og trappa, for så å fortsette igjen, rydd vekk puppen, trekk over genseren å vis at dette ikke er lov, babyer lærer fort.
Thesunshines Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Dette er som å høre meg forklare hvordan jeg har det!!! Min tulle er 5 uker--og er virkelig fortvila!!! Hvordan vet man at man har sopp, da??!!
mamsentilprinsen Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 dytter denne-hvordan vet man at man har sopp? symptomer? Min gutt gjør alt dette, men har ikke sinnsykt vondt i vorten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå