*tybber* Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Fra fredag til lørdag var jeg på spa. I går kosa jeg meg hjemme med gutten min. I dag har jeg fått sex (*hihi*) OG vi har vært sammen med Celine! ) En kjempe flott helg med andre ord!! )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hehe, så bra å høre at noen har hatt en fin helg! Denne dagen kommer seg den og. Sambo har vært såå søt i kveld. Nå skal vi begynne med oppussing, så det kan bli interessant. Håper ikke at vi kommer til å kverke hverandre;-P Hvordan går det med jobbene du har søkt på?
*tybber* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Så flott at sambo har vært søt i kveld! *hihi* Oi, oppussing ja! :S Det kan bety skilsmisse! =P Neida, det går så fint så! Hva skal dere pusse opp? Har ikke hørt noe fra noen av de, men svarfrister har ikke gått ut enda da!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Heihei... denne dagen gikk jo greit til slutt da...Ble jo sex på meg også...hehehe...TO ganger...hahahaha.... Så var ikke galen det nei...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 hehe - din heldiggris!
*tybber* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Såpass ja *BabyCakes* Kos for deg! )
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Hahahaha...Jeg sa ikke at det var problemfrittt....hahahaha Fikk litt problemer med dongen så sa hanat det ikke ble noe uten den...Sa slapp av...Jeg vil ikke ha barn med deg når du ikke er klar nå...hahaha...Så nesten ut som om han vurderte uten en stund...Men det ble med til slutt...ahahah (eeehh Sorry detaljene,,,Måtte bare dele...) Er sår nå ja...=o( ikke godt... hhahahaha
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Ja man blir sår av dong... Jeg kommer nok sikkert bare til å prøve det en gang og så si at dette orker jeg ikke... Jeg må jo prøve det før jeg kan si at jeg ikke makter det.. Vi har prøvd det før, men det gjør jo så inn i hampen vondt etterpå!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Hahaha...sant nok...Har lyst å si det jeg og men da blir det ingenting....Ikke vil jeg ta angrepilla flere ganger heller...Uff..dritt det der altså...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 haha, skilsmisse ja;-P Nettopp det jeg har hørt, hehe Sambo eier en leilighet som han har leid ut. Men nå skal vi flytte inn=) Til og med ekstra soverom, så da er alt klar for en liten;-P Hvis jeg har flaks. Det blir oppussing av stue, soverom, gang og kjøkken. Men det blir for det meste bare å male og skifte ut listene... Så det burde gå bra;-) Krysser fingrene for at du får en av jobbene!! Du må holde oss oppdatert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå