Gå til innhold

kan d være festevblødning jeg har hatt?

Anbefalte innlegg

i natt kom d først ferskt blod, så lys spotting.

nå er d nesten ingenting spotting. bare veldig lyserosa sammen med vanlig sekret.

har litt menssmerter/murringer.

IKM er 18 april.

forventet EL var 5 april, hadde veldig kremete sekret rundt den tiden, pluss fant litt el-slim blandt med d kremete sekretet.

er 10-11 dpo.

kan jeg ha hatt en festeblødning??

Fortsetter under...

Hmmm, ikke godt å si. Kan jo hende det er festeblødning, er vel noen som får det. Trodde muligens jeg hadde festeblødning for et par pp siden, men måtte til slutt innse at det var spotting før tr... Men hvis du ikke har fått noe særlig mer så kan det være at du er heldigere og isteden sitter med en liten spire! Lykke til iallefall! (Klart å la være å teste, da?) : )

jeg har aldri begynt å spotte så lenge før ikm før i alle fall.. men kan jo hende da...at d bare er TR som er på vei..=/

tidligere har jeg bare begynt å spotte på ikm dagen, og noen ganger 1 dag før ikm, men aldri 4-5 dager før ikm, d er jo nesten en uke(!!!!)

jeg tok en test i uken som var.. den var negativ, men, det er jo ikke rart, så lenge til ikm som d var, og hvis d er en festeblødning jeg har hatt nå, så er d jo ikke mulig for pisotiv g-test før om et par dager, kansje uke...

håper og krysser fingrene for at d var en festeblødning=)

men, har aldri hørt om noen som har hatt festeblødning da...

spottingen er iallefall over, tappen er lukket og høyt plassert, og er ikke helt knallhard som den pleier å være før ikm...så kanskje d finnes håp??=)

er litt rar i puppene også, kjennes ut som d "draes" i dem litt av og til...og så er jeg veldig sulten og trett de siste dagene

men, er vel bare jeg som innbiller meg, og lurer meg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...