sarabi Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 jeg hadde el 4 april ( babycompen min fant el for første gang etter at jeg begynte å bruke den i desember) men temeraturen min svinger veldig. har ligget på 36,3 til vanlig, men etter el har den ligger på rundt 36,76. men i 3 dager nå har den ligget på 36,87. Har lest her inne at tempen blir høyere når man har blitt gravid. men da lurer jeg på om hvor mye høyere blir den enn når vi har el? sikkert forskjell fra person til person, men er det noen som veit? litt dumt spørsmål kanskje, men håper noen kan svare..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg syns det høres veldig lovende ut for din del, uten at jeg har noen svar på hvor mye tempen skal stige for at du skal kunne "forutsi" graviditet. Eneste jeg har lest er at du skal se en økning som holder seg høy. Rundt 9dpo har jeg ofte en peak på tempen min, men den varer aldri i mer enn en dag eller to. Tror FF trenger 3 eller fler temper for å kalle det et skifte i temp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå