Gå til innhold

April: Ah! For en vidunderlig dag!! (ble litt langt, altså)

Anbefalte innlegg

Strålende solskinn, lett bris og ute hele dagen! -DEILIG!! Vi har vært ute i nesten hele dag. Gubben har bygd mur, sånn at vi skal få større sitteplass utenfor her. Går vel fra 4 kvm til 10kvm sitteplass. (Nå gjetter jeg litt, men blir sånn ca...) Og det har blitt så bra! -Må bare få skryte litt av mannen min for han har gjort en kjempeinnsats i helga!

Snuppa har traska rundt i hagen her og hjelp til med murbyggingen. Og så fikk vi besøk av en kamerat og jenta hans. De hadde grillmat med seg, så vi fikk servert et herremåltid til middag, og jentene lekte og lekte sammen. -Snuppa har vært litt sjenert når de har vært her tidligere, men glemte visst det i dag...

Så i tillegg så kan vi nå begynne å bruke badet vårt!! -Det evinnelige prosjektet som jeg har mast hull i hodet på dere om.. Rørleggerne var her på fredag og monterte alt, så i dag var limet størknet så vi kunne bruke det. Snuppa har fått bade i stort badekar -og jeg kan ikke huske sist hun plaska sånn..hehe... -Det er bare en liten ting som gjenstår.. -Elektrikeren...Han klarer jo aldri å få fingen ut og gi oss spotter i taket! *Hmpfr!* Rimelig lei han nå ja!!! Så det er jo ganske kaldt på gulvet, og vi har arbeidslampe der inne..hehe.. -Men gjør jo ikke noe når det bare er oss her hjemme...

Og så har vi besøkt barnas oldemor. Der fikk vi kake og brus. Kjekt for de eldre å få litt besøk, og få se oldebarna sine -og barnebarna for den del... ;)

Ja, så det var vår herlige dag..hehe..ble litt langt dette... Hva har dere gjort på da??

Fortsetter under...

Godt å få gjort så mye. Det gir en utrolig god følelse. Kunne legge seg om kvelden og være så fornøyd med dagens innsats.

Moro å bade i kar skjønner eg - det er en fryd her også. Me har lånt en stamt til Hanne siden me ikke har badekar i denne leiligheten.

Men i dag har me vore hos svigerfar og rydde plass til oss - eg har gått litt over 5000 skritt bare inne i den kjellerstuen og dei to soverommene i kjelleren der. Rydda -. gått gjennom esker. Kasta flekkete klær ( hehe hmmm eg skjønner ikke hvordan dei har havnet i esker)

3 sekker med alt muligt på bossplassen + to poser.

2 sekker med klær til eldste lillesøstera mi. Hu "arver" alt klær etter han eldste som han har vokst utav nå.

1 sekk med klær til minstesøstera - hun får mye klær etter meg og litt til minien sin.

2 esker med klær til fretex eller frelserarmeen

2 esker + en sekk med ting til loppemarkedet som holdes her i bygda i begynnelsen av mai.

Og ja - det er mange esker igjen til meg selv... hehe

og eg har bare gått gjennom halvparten av tingene våre.

Men eg som var å kjøpte 2jakker og 2 luer til Hanne til bursdagen hennes.

Joda - i eskene fant eg 3 vårjakker og 3vårluer... hmmm så da har hun plutselig mye uteklær i allefall. hehe.. Trodde ikke jakkene i 80-86 skulle passe, men det gjorde dem.

Men fant ikke bunaden til Benedikte... så håper den ligger i det som eg ikke har gått gjennom.

Eg har rydda og ungane og far og svigerfar har lekt og kost seg ute... hehe... fikk så vidt Hanne inn i 7 tiden. Da hadde hun spist skiven sin ute for hu skulle ikke inn nei.

Men inn og stelte henne og skulle legge henne - men sove? hmmm nei da - la seg ikke før 21... eg som trodde hun skulle sovne før hun traff puta.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...