På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Noen som har/har hatt for kort syklus til at egget kan feste seg??? Da tenker jeg på fasen mellom eggløsn. og til mensen kommer. Hade egglølsn. på dag 16 og 17, fikk mensen på dag 25- altså hadde denne mnds. BARE 8 dager mellom eggløsn. og mens. Var min 3 enkle pergokur denne mnd... Har dere fått hjelp? Behandling? Medisiner? Blir så oppgitt over at det stadig dukker opp nye problemer :-(
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 hallo! jeg vet ikke hvor mange dager det må være,men du burde gjerne høre med gyn.skal jo helst være 14 dager. du er helt sikker på at du hadde el på dag 16 eller 17??
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Var inne på pernille.info der står det at dagene MELLOM eggløsn. og mens kan variere fra 10-16. Men 10 dager er minimum for at det skal kunne skje en befruktning ;-( Tar eggløsn.tester hver mnd. og hadde pos. test på både dag 16 og 17 så dessverre ja jeg vet jeg hadde eggløsn. så sent. Snufs! Får komme meg til gyn. å få mer hjelp. Pergo har hjulpet meg med å få eggløsn. men nå klusser den til alt :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå