martine68 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei på deg. Hvordan går det med deg? Har du rast rundt på sykkel i helga for å holde tanta på avstand? Håper den manglende tanta er grunnen til at du ikke har vært innom med siste status. Krysser fingrene for deg og håper spiren sitter. klem fra
Beth Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hei igjen, Hyggeleg å bli etterlyst, men nei, det er nok hagen som er grunnen til manglande aktivitet på BIM. (Lauv kan du få gratis av meg). Tanta kom i går, heilt som venta. Og eg har senebetennelse i armen etter overdriven oppussing. Ikkje får eg kjørt sykkel heller, pga armen, og gubben berre klagar. Legen ville sjukemelde meg, men det har eg jo ikkje tid til nå. I det heile - ingen god dag/veke her i garden. Forhåpentlegvis blir armen frisk igjen snart, og så får vi sjå om det kan bli eit januarfrø i staden. Under neste EL er vi sannsynlegvis utanlands. Nå har eg fylt 45 sidan sist, og håpet svinn. Akkurat nå kjennest det viktigare å bli frisk, må eg innrømme. Du har vel IKM snart - håper du har betre lykke enn meg. Ømme pupper er nå eit positivt teikn da! Eg kryssar fingre! Klem frå
martine68 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Det høres ut som om du har stor hage Beth. Jeg elsker å holde på i hagen jeg også. Hagen min er akkruat passe stor til at jeg rekker over den mellom alle barnas aktiviteter. Så synd at tanta di dukket opp. Du får forsøke å grave hu ned under alt det løvet du har raktet sammen :-) Skal se hun råtner under der. Gratulerer med overstått bursdag Beth. Du får la være å tenke på alderen din. Aviser og blader bugner jo over av gravide modne mammaer, så jeg tenker at det må da bli vår tur snart også. Du får gjøre deg klar for ny el og sette alle kluter til nok en gang. klem fra
gull-ønske Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hei! Ville bare ønske deg god bedring med armen Beth! Og det er faktisk veldig mange som lykkes selv om de har passert 45 (bl.a. min søster og flere andre jeg kjenner). Jeg håper at du snart blir en av de heldige! Å være utenlands under el kan jo være positivt (håper det er en ferietur og at dere får en avslappet og KOSelig tur!). Ønsker dere begge lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå