Gå til innhold

April: Liker barna deres å disse/huske/føyse???

**synne**

Anbefalte innlegg

Her er det ikke populært å disse. Hun hylskriker etter et svai. -Men oppi skal hun... -Forstå det den som kan...

Nei, da er det mye kjekkere å ski på rusjebanen! -og gå inn og ut av "huset" som gubben har lagd til henne av kassen til badekaret...

Hva gjør dere på ute om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun jobber med meg i hagen, veeeldig hjelpsom! Liker å huske, men sandkassa er bedre, der kan hun sitte lenge.

Kjøre dukkevogna si i full fart og bli kjørt på trehjulsykkelen sin.

Uansett, aldri et stille øyeblikk og i kveld var hun veldig trøtt da hun la seg, for vi har vært ute siden klokka ni i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ho liker det kjempemye!! jo fortere jo bedre...hihi....:) samme var det i fjor sommer.. så ho har alltid likt det:)

liker også veldig godt rutjebana si og i sandkassa kan ho sitte lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matilde elsker å disse!! Hang opp disse på terrassen i fjor sommer og hun elsker å sitte der. Ikke like begeistret for det på lekeplassen for der er det så mye annet gøy (feks rutsjebane), men hjemme er det topp. Spesielt hvis hun er litt sliten, slapper nok godt av. Tipper hun kommer til å elske hammock like mye som jeg gjør (ønsker meg til bursdagen, hehe).

Ute for tida: rutsjebane, leke med ball i hagen, går tur (til fots altså), feie (sååå stas med feiekost - skjønner ingenting, jeg), vinke til bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Hanne elsker å føyse... hun ler godt når me gir henne god fart. Men så er hu ei jente som elsker fart og action.

Ruller en del på rullebrett - sitter på sammen med sine søsken. Ruller ned en slakk liten bakke her.

Rutsja er konge - kunne gjort det hele dagen.

Kjører med sin dukkevogn - eller får sitte i en gammel paraplytralle og søskenene kjører henne fram og tilbake i tunet.

Mye moro ute.. elsker utelek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias Emil liker det. Men er mer skeptisk enn i fjor, da var det jo høyere jo bedre. I år er det litt roligere dissing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skli på sklia er den største favoritten men også huske og sandkassa, og sykkel selv om hun ikke kan sykle!

Egentlig alt som har med utelek er en hit her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også det å skli på sklien som er morsomst=)

Nå er det 1år siden vi prøvde å disse med lillegutt,kjøpte da en sånn huske som man setter fast i kroker ute,men det var ikke så populært,men husker vi var i bhg å prøvde huskene der,og det gikk bra,tror kanskje det var det at det ble litt høyt i den vi kjøpte...

Men sklia er en favoritt ja,kan ikke gå forbi leketøysbutikken uten at han bare MÅ skli ett par ti ganger i sklia =) hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...