Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Han virker så sint! Siden 14- 15 tiden i dag har han villet ha pupp ofte og nå de siste timene har det tatt HELT av. Skriker uten at det virker som om han har vondt noen sted. Virker liksom så stressa. Pupp, ikke pupp, pupp, ikke pupp. Jeg sliter med angst og har det ikke så veldig bra med meg selv, takler vel ikke akkurat mest styr akkurat nå. Huff, merker han angsten min? Eller er det bare skikkelig øking på gang? Hadde ca 60 ml mm i kjøleskapet som jeg varmet opp bare for å teste og det gikk rett ned! Så la jeg han til puppen og han sugde i 3 min før han spente kroppen og skreik i "sinne".... Hmmmm. Hjelp?
ava* Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 hvor gammel er han da?? Det høres veldig ut som øking, Legg ham til når han vil, slapp av, drikk rikelig og kos deg!! Nå har du en go unnskyldning for å sitte i ro en dag eller to!! Sånne dager får man ikke gjort no annet enn å amme:-) Kanskje dere skal samsove noen netter slik at puppen er lett tilgjengelig?
Rose69 Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hei! Har hatt det på samme måte ikveld faktisk (gutt 3 1/2 mnd.), og vi trodde at han var overtrøtt.Og det stemte.Da blir han han stressa, frem og tilbake,,ikke pupp-pupp-ikke pupp...Gav han så flaske og han slukte nesten alt 100 ml MME tvert.Ville ikke sove da vi gikk rundt med han etterpå, bare gråt.Da la jeg han til brystet der han sugde noen sekunder og sovnet tvert etterpå.Da la jeg han forsiktig i kurven hans (pustet litt tungt i øret hans...han sovner av pusten min). Vi har startet å legge han ved 19-20 tiden nå, før la vi han med oss v 23 tiden.Tar litt tid med tilvenningen, men vi vet at ting kan ta tid. Kos mye med gutten din, pust og hvisk forsiktig i øret hans...syng lavt skal du se han roer seg.Kanskje også du roer deg sammen med han.J tror babyer kjenner når vi er stressa. Uff...dette ble langt. Vet ikke om j var til hjelp, men uansett masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå