Gå til innhold

Stolt av meg selv og kanskje en liten oppmuntring? *magiiiisk*

Fridulf

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Dere vil ikke tro dette. Kan fortelle dere at jeg er vel det mest sta'e menneske du kan støte på når jeg først har bestemt meg for noe.

Jeg var FAST BESTEMT på planlagt keisersnitt. Ikke f*** om jeg skulle føde vanlig.

Men så skjedde det noe da. Jeg hadde en drøm om at Jesus (av alle) kom til meg da jeg satt i sofaen og så på film. Han sa "Nå må vi reise til sykehuset, du skal føde" så tok han meg i handa og kjæresten min kjørte meg til sykehuset. Ingen sterke rier eller noe. Var ikke vondt engang, bare ubehagelig.

Da jeg kom til sykehuset målte de åpning. 5 timer etterpå var jeg blitt mamma, og jeg kunne se Jesus ved siden av som passet på hele tiden, og når babyen kom ut så jeg engler rundt han. Var helt fantastisk.

Jeg hadde rett og slett en såkalt "smertefri" fødsel.

Nå er jeg IKKE redd for å føde å velger å tro at dette er et tegn om at jeg trygt kan føde vanlig, slappe av å se fram til fødselen :)

Den drømmen føltes helt ekte når jeg våknet, og det er akkurat som jeg allerede har opplevd fødselen og sett Jesus.

Babyen jeg så var såååå nydelig. Mørkt hår og helt frisk.

Dette var magisk, og tro det eller ei MEN JEG HAR INGEN ANGST eller redsel for fødsel lenger.

Det er sant som dem sier, aldri si aldri. For når man ber om noe så får man jagge meg svar.

TAKK JESUS!

Klem:)

Fortsetter under...

Jeg tror på at dette må ha vært helt utrolig. selv ber jeg til Gud hver kveld om at babyen må ha det bra og at h*n blir født, vokser opp og at h*n er 100% frisk;) Men det var litt komisk. måtte le litt. (ikke vondt ment, men det var bare så spesielt) utrolig bra at du er sikker på vanlig fødsel, og drømte du det, så får du helt sikkert en nydelig fødsel og nydelig baby;)

hm, snodig,

jeg har alltid vært livredd for fødsel selv, men hadde en drøm lignende det du beskriver.

så ingen jesus, men at alt gikk fint, at jeg taklet det hele, at mennesker jeg er glad i var i nærheten og at jeg fikk god hjelp og støtte hele veien.

alt var rolig og fint. og etter det har jeg ikke vært redd:)

Er det ikke fint da? :)

Tror litt på at en kan få slike tegn jeg. på ene eller andre måten.

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...