Gå til innhold

April: Da har den lille banket på.....

frida♥

Anbefalte innlegg

Såå deilig å kjenne liv for første gang :-) Har kanskje kjent det før, men denne gangen var det sikkert, tre små bank! Jeg er nå i min 17 uke og jeg gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååå så koselig!! Off jeg er så babysyk at jeg holder på å gå på veggene! Vi er enige om å prøve på sensommern, meeeen det er jo så lenge til!!!! hehe..

Men ellers da? hvordan er formen så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det mye bedre. Sliten og trett på kveldene, kaster gjerne opp på morgenen, men ellers begynner jeg å bli meg selv igjen. Ha vært dårlig i mange uker, men ikke så ille som da jeg gikk med Amanda (DA var jeg dårlig da... :-/ )

Nå har jeg fått time til ultarlyd den 2. mai, veldig spennende!!!

Tror det blir en gutt denne gangen, så det blir gøy å se om intuisjonen (gjettinga) stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ!! Så koselig!! Sant det er herlig!!??? -Ja, du har jo opplevd det et par ganger før da, hehe..men likevel.. Begge mine to har vært veldig rolige i magen. -Heldigvis... Spennende med UL nå snart! Jeg har gjetta riktig begge gangene. :) Men hjelpes! Er du i uke 17 alt?? Syns vi nettopp fikk vite at det var en ny på gang, jeg.. jaja..tiden flyr!! :)

Du må fortsette å fortelle om hvordan det går med deg og magen (og resten av flokken din..hehe). Er så koslig å høre hvordan det står til med de gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter bim kallenderen så er det det min 17 uke. Den er jo veldig "snill" så jeg bruker den :-D Helt rett er det vel 16 + 1 .......høres bedre ut med 17 da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅååå så koselig:-) *mImre mImre*

Kos deg masse med sparkene:-)

Jeg slenger meg på bølgen om at du må oppdatere åssen det går med dere:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å kjenne liv! Jeg og kan ikke skjønne at du er såå langt på vei allerede. tiden flyr jammen meg fort må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjempe utrolig god følelse og vite at dette var første spark. Og venter spendt til neste gang - deiligt å kunne kjenne at h*n gir tegn i fra seg inni der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så artig at den lille har begynt å gi lyd fra seg ; ) Tenk 17 uker allerede- tida raser jo avgårde!

Jeg kjente liv tidligere denne gangen, men siden morkaka ligger helt i front hos meg, har de store avsparkene latt vente på seg - de kjente jeg ikke før i påska. Etter det har min holdt et skikkelig show der inne hver dag!

Ellers er det godt å høre at formen din er stigende igjen! Du får gi oss en tilbakemelding når du har vært på UL 2. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så koselig da! Husker den følelsen der ja, den er helt spesiell! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så deilig. Jeg er også i uke 17, men har ikke kjent noe liv ennå.

Skal på UL 25 april, det skal bli deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...