gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei alle sammen! Nå er jeg så oppgitt altså.. Snart to uker over IKM. Jeg har tatt 2 tester og begge negative! Senest på onsdag.. Men TR har enda ikke kommet, og den er "på klokka" vanligvis. Sjansen er vel fryktelig liten for at jeg er gravid, og synes det er så dumt å teste helt tiden og.. brukte new generation testene, og stoler ikke like mye på de som CB. Men uansett.. Jeg blir jo bekymret når ikke TR kommer! Og så lurte jeg på om hvordan veien går videre- evt om jeg skal oppsøke gynekolog og utredes (vi har prøvd siden i høst..), og hvordan dette foregår? Noen som har noen råd?
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg har en venninne som bare fikk negative tester laaangt over ikm, og hun er høygravid nå. Hun fikk det avklart via blodprøve/gu hos legen, det kan være at du skiller ut for lite hcg i urinen til at testene fanger det opp.
mor-igjen Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Hei! Jeg ville bare melde min støtte (= Jeg er i samme båt. På tirsdag er jeg 3 uker over ikm. Jeg har bare negative tester, og bestemte meg sist uke for at dersom jeg ikke fikk mensen innen fredag, så skulle jeg bestille legetime. Derfor skal jeg til legen på tirsdag og håper på et sikkert svar da. Er greit å snakke med lege uansett synes jeg, for å forsikre meg om at det ikke er noe galt med meg. (det andre innlegget var jo til litt trøst for oss da, jeg tar til meg alt positivt jeg kan!)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Anbefaler å ta kontakt med lege, greit å få avklart dette. Lykke til!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 Åh! Så bra at det er flere i samme båt.. Fryktelig frustrerende, men man må jo bare tenke positivt! First thing i morgen kjøper jeg en CB og så ringer jeg gynekolog.. Det er jo alltids bra å få vite det så tidlig som mulig dersom noe ikke er som det skal være- så kan det evt gjøre prøvingen lettere! Superbra å høre at tester ikke alltid er korrekte:) Sitter bare og smiler og ser nesten at magen vokser nå jeg! *ønskedrøm*- men egentlig har jeg gitt opp håpet litt nå altså men det er lov å dagdrømme litt:) Natta alle sammen!
TussiLussi Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Føler meg litt i samme båt... Sist IKM 7 mars og siden har jeg ikke sett noe til tanta. Skulle ha prøvefri måned nå, så det har vært lite sex og ingen symptomjakt eller testing...... Tok en test her på lørdag, men den var negativ, så nå lurer jeg også på hva som har skjedd... er det en sammensvergelse eller ???? Disse tantene kan jo ikke syikke av uten å gi beskjed ( som feks en gul lapp eller en ekstra strek på CBn...) hmm......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå