Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hvilken dag i syklusen skal man beg med slimløsende hostesaft? Og skal man ta vanlig dose for voksne?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg venter el i løpet av neste uke en gang...har tenkt å starte med hostesaften i morgen alik at jeg tar det en ukes tid før el... Er sikkert bare å følge doseringen på flaska ja
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 tusen takk for svar... Da beg jeg i dag jeg da..er på 10 dagen i dag så kanskje på tide da ja.. Tusen takk..
pysjamas-fantomet Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hei jenter! Sniker meg inn fra 2.tri jeg, haper det gar bra :-) Hostesaften du trenger heter "solvipect", eller om du har et annet merke saa se paa innholdslista og se at virkestoffet heter "guaifenesin". Jeg tok ca 1-1 1/2 spiseskje tre ganger om dagen, og begynte med dette ca 5 dager foer jeg forventet EL. Kan kanskje begynne litt senere hvis du vet noyaktig nar EL er, det visste ikke jeg. Og det skader ikke aa begynne litt for uansett, da det tar litt tid for virkningen a kicke in. Det funka som en drom for meg, haper det gjor det for dere ogsa!! LYKKE TIL!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå