Gå til innhold

Dere som har blitt inseminert ved flere forsøk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Valgte dere samme donor eller prøvde dere en ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først 3 ganger med en donor (hadde bestilt 3 posjoner). Da disse var brukt opp bestilte vi på nytt 3 posjoner fra en annen donor og ble gravid på det siste av disse, altså 6. forsøk.

Skrevet

Kjøpte ti doser av samme donor (pga åpen donor), ble gravid på andre forsøk. Så nå ligger det åtte doser og venter på neste runde :-)

Skrevet

:o) Jeg visste ikke at dette gikk an engang, jeg.

Jeg har tatt det jeg har fått. I og med at jeg går for ukjent donor, synes jeg det er ok. Hadde ikke akkurat lyst til å få en ny dose av donoren som gjorde meg "mislykket" gravid. Ikke det at jeg skylder på ham alstå, men sjansen for at vi var en dårlig match er til stede. Har ikke hatt så lyst på ny runde med de som ikke har gjort meg gravid heller. Nei, jeg skifter mannfolk hver måned, jeg :oD

Skrevet

Det gjorde vi også. Fy for flyfiller!!!

Ble gravid på første forsøk første gang. Neste runde hadde Stork ett strå igjen med han, og vi fikk vite etter inseminering at de hadde brukt han. Men det funket jo ikke. Så vi stresset ikke med å bestille fler av ham da.... Så da ble det nytt mannebein til spiren satt på femte forsøk.

Skrevet

Hos Stork tror jeg de har den praksis at de automatisk bytter donor etter to mislykkede forsøk. Dette fordi det faktisk finnes mennesker som rett og slett ikke kan få barn sammen, uten at det er noe "galt" med noen av de.

Skrevet

Hmmm..

Blir litt usikker her. Jeg har strå fra en donor og ble også gravid etter første forsøk, men med "mislykket" resultat.

Lurer på om det er lurt å bytte? Første moren min sa var akkurat det!

Har 7 strå igjen, men kan jo bestille noen andre og sende disse tilbake.

Har vel noe tid på meg.. venter på at syklsuen skal komme i normal gjenge... er utålmodig... kunne ønske jeg visste når EL og IKM kom... æsj..

Skrevet

Jeg skjlnner godt at du blir usikker på om du skal bytte eller ikke. Selv var jeg halt klar på at jeg ville ha en annen, men samtidig er det jo store sjanser for at det var egget det var noe galt med og ikke spermen. Kjenn på magefølelsen du. Det ene er nok ikke noe riktigere enn det andre. Det er du som må føle det komfortabelt :o)

Skrevet

Tok en telefon til hun jeg har kontakt med i banken der jeg har kjøpt stråene. Hun sa det var et godt tegn at jeg hadde blitt gravid med denne donoren. Hun trodde ikke det var noen grunn til å bytte.

Dette skjer jo også med de som blir gravide på normal måte med en og samme mann så...

Jeg spurte også om MA/SA skjedde oftere etter graviditiet med frossen sæd. Det sa hun at det ikke var noen indikasjoner for. Fantes ikke noe dokumentasjo nsom tilsa det.

Skrevet

Da synes jeg du skal gå for den donoren :o)

Skrevet

Ja, tror jeg gjør det. :-) Men om det skulle gå galt en gang til, bytter jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...