Attekattenoa Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg skal ta ny test med morgenurin i mårra, men har ikke test hjemme så må få kjøpt i morgen. Klarer nok ikke å la være å tisse før jeg får kommet meg på apoteket, noen som har erfaring med å teste morgenurin fra urinprøveglass? Regner med det blir ca 3 timer fra jeg tisser til jeg får kjøpt test. Går det bra tror dere??
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Har du mulighet til å oppbevare prøven i kjøleskap er det det beste, men det går nok bra uansett. Lykke til!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det går helt fint hvis beholderen er ren og tett, og den står kaldt. LYKKE TIL! Jeg tror du er gravid hvis du allerede har fått en test med svakt utslag!
Attekattenoa Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Hvordan går det med deg "håpefull"? Har du testet deg ennå eller? Er så spent på dine vegne:-) *krysser fingre og tær*!!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Kjøpte flere tester i går, og det dummeste en gjør er å ha tester i hus... Testet på morgenurin i dag tidlig, har blitt så inspirert av alle som har fått positiv test tidlig... Slik gikk det ikke med meg! Kjenner meg ikke gravid, men gir ikke opp håpet - er jo enda flere dager til IKM. Si fra hvordan det går i morgen da! Bruker du CB?
Attekattenoa Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Er jo en sjans for at du er gravid selv om du fikk neg. test i dag! Er sikkert ulikt fra kvinne til kvinne hvordan HcG-produksjonen er også... Jeg skal kjøpe CB i morgen ja (brukte QR) i går.. Skal si ifra så fort jeg har anledning! Må selvfølgelig på jobb i morgen, vil heller være hjemme og teste i ro og mak, tihi:-) Må ta med meg urin og stikke innom et toalett og teste etter jeg har vært på apoteket. Vil tro CB er like sensitiv som QR? Stod et sted har at en annen type test kunne vise negativt selv om man fikk svak positiv strek på én test, fordi noen tester er mer sensitive enn andre. Er så redd for å bli skikkelig skuffa, men må jo forberede meg på det også.. Men håpet og troen er der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå