Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli skikkelig pessimist....

Nå er jeg stikker på 5 dagen, setter puregon 125ie. Men ikke har jeg hatt noen bivirkninger ved synarela, og ikke merker jeg noenting av sprøyta heller. Hva er galt med meg da???? Vet jeg har høy terskel når det gjelder medisiner, og er redd jeg har fått altfor lav dose til at det har noen effekt i det hele tatt. Er superpessimist med tanke på UL førstkommende fredag, og er redd det ikke er et eneste egg der.... Sukk, syns alle har høyere dose enn meg.......

Noen som kan gi meg noen oppmuntrende ord og hyggelige historier???

Kos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8980470-pessimismen-r%C3%A5der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen. På mitt andre forsøk merket jeg heller ingen ting..men var egg der forde:o) Her inne hører vi om alle bivirkninger og om hvor vondt alle har det, og vi får da en slags forestilling om hvordan vi selv kommer til å få det. En vil alltid tro det er værre enn det det er.

Har selv gått på 125IE. Har gått på 100 også. Vi har alle forskjellige doser. Det er vanskelig å bestemme riktig dose. Det jeg ville gjort om jeg hadde vært deg, hadde vært og spurt om en tidligere ul. For om du evt trenger en litt høyere dose. Har heller ikke kjent stort til sprøytene, så trenger ikke å bety noen ting. Dette forsøket her, hadde jeg første ul på dag 5 og har sagte økt dosen. Synes jo det var litt sent på første ul på dag 10? Trodde det var normalt med dag 7-8......

Ring gyn imorgen og hør, så kanskje du slipper å vente helt til fredag!! Det hadde jo vært kjempe bra.

Det er helt sikkert ingen ting galt med deg, jeg skjønner godt du er bekymret. Vi blir jo alle det. Ihvertfall når vi har en forestilling om hvordan ting kommer til å være, og ting blir annerledes. Jeg kjenner INGEN forskjell på kroppen når jeg har brukt 100IE eller når jeg har brukt 375IE.

Så håper optimismen kommer nå!!! Dette skal gå bra og gulleggene er i magen din:o)

Ha en fin dag!!

Klem

Hei! Jeg har aldri merket noe til medisinene, og det har blitt egg ut av det likevel. Det er først når jeg har stikket va en uke jeg begynner å merke noe, og på UL kan vi tydelig se at det skjer noe! Ikke mist motet, legene vet hva de gjør!

Lykke til :o)

Husk bare på at vi alle reagerer forskjellig på medisiner og faktisk forskjellig fra gang til gang. det er litt skummelt å sammenligne med andre for ofte setter det bare igang unødvendig engstelse. lykke til på fredag. tror vi er ganske så likt i løypa. jeg skal på UL torsdag. Håper på mange fine egg. lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...