Gå til innhold

Ikke lenger optimistisk...snufs...

Anbefalte innlegg

De ringte fra klinikken idag tidlig og egget er ikke befruktet...ennå...

De ringer igjen imorgen tidlig for si fra om det har blitt befruktet til imorgen, ellers ble jo ikke dette noe av heller... Faen heller...Om siste forsøket kan bli slutt sånn...... Og hvorfor i h****** kan ikke bare én av de 30millionene sædceller bare svømme inn i egget da??? Kan det være så vanskelig??? kvaliteten er jo bra også!!! Ble bare så utrolig lei meg da de ringte, tårene rant. Kjenner det nesten bobler over inni meg nå, men kan ikke slippe taket helt...... Må nesten få det bekreftet først... Men jeg har en utrolig dårlig magefølelse, selv om jeg selvfølgelig har et l i t e håp..... Men de tidligere forsøkene når de ikke har sett en befruktning,har det ikke skjedd noe til dagen etter etter, så er jo ikke rart jeg ikke er så optimistisk. Men vil jo få det bekreftet før boblene bruser over for å si det sånn....Har egentlig bare lyst til å hyle....og føler bare at kroppen venter på et slags utbrudd.... Fy f**** dette er tøffe greier. Uff dette ble bare et klage innlegg.......

Ha en fin dag alle sammen

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8980323-ikke-lenger-optimistisksnufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aj, aj, dette er er ikke småtteri. Det er ufattelig å forstå denne "finmekanismen" som befruktning er. Jo mer jeg lærer om prøverør, jo mer utrolig er det at dette går an i naturen...

Skjønner at det er vanskelig å finne håpet akkurat nå, men det er som du sier et endelig svar i morgen. Hang in there!

Hva skal man si for å trøste??? Vet ikke, men jeg blir så lei meg på dine vegne. syns det er så trist at det skal være så inn i h....... vanskelig å lage barn... Føler så inderlig med deg...... Men det som er så godt er at man kan få lov til å få alt dette ut her inne. Det hjelper bittlitt å få litt medlidenhet fra andre som enten er på vei til å oppleve det samme eller som allerede har opplevd det samme som en selv... Det er bra å få det ut vet du Brumm.

Lykke til.

Kos

Annonse

Uff vennen! Dette er kipt, men som du sier så er ikke løpet kjørt enda. Det må jo være deres tur snart nå.. Det hadde i hvert fall vært veldig fortjent!Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at du må håpe håpe håpe på at morgendagen gir et positivt resultat. Du skal i hvert fall vite at jeg tenker masse på deg og gråter noen tårer for deres skyld. Men jeg har ikke gitt opp håpet enda altså :).

Lykke til i morgen.

Kjempe klem fra meg!!

Tusen takk skal dere ha jenter. Støtten deres betyr enormt mye for meg.

TPM,så mld din isted,skrudd av telefonen nå. Orket egentlig ikke å svare noen..... Tusen takk for varme ord:o) Og snøfilla,tusen takk for sms av deg også:o) Setter uendelig pris på det selv om jeg ikke har svart. Som dere også sier, en vet jo ikke hva en skal si. Snakket med mamma isted,hun syntes jeg hørte lei meg ut og spurte hvordan jeg hadde det."jeg vet ikke", er vel det jeg kan si. Utrolig kjipt at alt bare står på vent.......Kan jo bare være som Snoopi sier,at mange ikke får vite det etter en dag. Men jeg har jo fått vite det før,derfor har jeg denne dårlige følelsen.....

Men får vente til imorgen og oppdatere da.

Masse masse klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...