Gå til innhold

Hehe...Ser ut som om de fleste har en dårlig dag i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg har det...Har det helt crappy dag, og ikke kommer den til å bli bedre heller...

Akkurat nå er sambo og lille gutt på tur med svigermor og kjæreste, og jeg burde egentlig sette i gang med oppgaver, men orker rett og slett ikke..Vil heller skravle..hehe...

Men så fort de kommer hjem, sambo og gullet, så vil jeg ikke være i nærheten av dem, får kose litt med gutten min, men sambo vil jeg ikke tåle tryne på...

Hehe..Spurte sambo om jeg skulle shave hele dotten eller frisere litt...så han sa det sitte og det betyr bare en ting og null sex...=o( typisk...Sorry men må bare dele, har ingen andre akkurat nå..og må få det ut...

Så hvis noen vi skravle litt, alt mellom himmel og jord, så er jeg her..=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit samboer du har i dag altså....!

Min er å hjelper faren sin med båten han da.... Så jeg sitter her med andre samboer, han ser på tv (irriterende) og jeg sitter her =p hehe...

Jupp, jeg har to samboere, bor sammen med to gutter.... moro? Tja... Egentlig ganske ålreit, men litt lite privatliv... =p Men nå har jeg og kjæresten (mest jeg) sittet å kikka på leiligheter å sånn da, både kjøpe og leie.... Å jeg har finni den søteste leiligheten i hele verden.... VIL HA!!!!!!!!

Har du kjedelig oppgaver du a? Jeg tror jeg har hatt en lekse siden i høst... men den var kjedelig nok =p

Jaja... Er vel litt skravlete i dag jeg å, i min egen lille verden ;)

Skrevet

Hehehe...to gutter, ja..da har du vel nok å henge i da...hahaha...nei da...

ser vi skriver på, tja blir 3 tråder nå da...hahahaha...har lite å gjøre ja...

Ja, vil nok anbefale å kjøpe en leilighet da..en 3-4 roms så har dere noe å gå på...

Har norsk oppgave som skal vi skal holde en liten fordrag om i morgen..har ikke lyst..hater å stå foran folk å prate...=o(...Men jeg må få opp karakteren etter særemnet mitt som jeg fikk en 2 på...Uff...Håper jeg ikke kommer opp i muntlig eksamen...dritt...=o(

Er litt treg jeg da..har funnet ut at jeg jobebr "best" i tidspress og på natten...typisk..hehe...

Skrevet

Da er vi to =p jeg hadde bare en 4-5 siders oppgave om fornybare energikilder jeg da... =p å jeg drøyde det til 3 timer før jeg måtte levere (på nettet)... Hadde jo bare hatt 3 uker på meg =p hehehe....

Ja, la merke til at vi skriver litt overalt... =p

Er bare 3 roms den jeg har funnet da... men den var så koselig!! Vil du se? =) heheh...

Skrevet

Ja, jeg vil se..heheh..

Ja, jeg har nå denne fordrag greia og pluss en innlevering i morgen før 23.55..på nynorsk...Æsj, men den tar jeg i morgen..har bare halv dag, så det skal vel gå greit...

Skrevet

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=9767374&reference=4/976/737/4_1928268572.jpg&adheading=Skedsmokorset+-+Meget+pen+4-roms+leilighet+med+hage+og+flotte+solforhold&sid=9aGoGVrlk617512&pos=36&tot=107&adTypeId=1

Hvis du ser til høyre huset ved siden av (helt til høyre) Der bor jeg..hehehe...

Planløsningen er ganske lik vår, bare det at vi ikke har bygd inn kjøkkenet...

Skrevet

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9807831&sid=3aOQ516sU024272&pos=35&tot=225&page=2

åååh.... Den er så fin.... Det beste er jo at det er et babyrom på bildene å da... Så sambo har vært litt nervøs for at jeg kikker etter steder så vi kan starte babymaking med engang osv =p hehhe... Men så sier jeg da at det er jo greit å ha et rom ekstra uansett, om vi får overnattingsgjester eller barn etterhvert... Da trenger vi iallefall ikke flytte pga. det...!!

Du klarer sikkert det kjempebra!!! Bare se høyt opp og tenk deg at alle sitter nakne, da er ikke du den som skal være nervøs og flau =p hehehe...

Skrevet

Hahahah...da klarer jeg Hverfall ikke snakke..men det skal gå så greit..vi er jo nr 7..hvis det går den veien, og vi er 3 grupper som har noe av det samme... Så det skal gå greit...

Nå skla jeg se på leiligheten,.,..hihi

Skrevet

Nåååå...den var jo søt da...hehehe

Sett på leiligheten..den var jo fin den...Kult kjøkken da...hihi...

Men barnerommet var jo veldig lite da...Og så er det litt lurt å tenke praksisk...For du må jo ha plass til stellebord og sånt(så ikke ordentlig etter på badet, men fint var det) litt greit å kunne planlegge littegrann da..hehehe...

Men den husleia var jo drøy da...Omtrent de vi betaler nå for leilgheten vår..vel en tusen lapp mer da...siden det er 4-roms... Men ellers så var leiligehet kjempe fin...=oD

Skrevet

Synes det jeg også... Husleia var ganske høy ja.... men det er jo ikke sååå mye fellesgjeld igjen, å innskuddet var ikke det værste...! hehe...

Tror badet var passe stort, eller jeg har ikke kikka så veldig nøye ennå... er bare i tenkeprossessen, men prøver å finne noe ganske ålreit og praktisk da så =) hehe....

Forresten.... Jeg kom til å tenke på, hvor er du fra egentlig? =)

Skrevet

Hehe..nå bor jeg på skedsmokorset...

Du da??

Skrevet

Jeg bor i lier jeg, mellom asker og drammen.... er ikke så veeeeldig langt unna det da ;) hehe...

Skrevet

ååå..der var det lå ja...hahaha.husker ikke hvor det var...Men sambo og jeg var før å tittet på liertoppen storsenter...hehehe...

Ikke langt unna nei...

Hva er det du tar av fag da?? Siden du også går på skole..

Skrevet

Liertoppen ja, det er et kvarter fra meg det! Kjører alltid forbi skedsmokorset på vei til hytta da! Har hytte på toten =) hehe..

Jeg går på mekken jeg =p Jeg går altså første året på vgs, selv om jeg egentlig kanskje skulle gått tredje året =p hehe....

Gikk først landbruk, så døde en venninne av meg der nede jeg gikk (i tønsberg), så da flyttet jeg hjem.... Også begynte jeg på mekken i fjor, å da fikk jeg magesår, blindtarmbetennelse og brannkopper som blusset opp tre ganger på rad =p Så da går jeg grunnkurs nå... jippi....! heheh....

Tar alt bortsett fra norsk, fordi det tok jeg i fjor...

Ellers så har jeg sveis, dreiing, montering, naturfag, engelsk, matte og gym =)

Hva slags fag er det du tar da? =)

Skrevet

Hehehe..Tenkte også på å ta mekken i min...eeeh.yngre dager...hehehe... Men endte opp med helse og sosialfag og andre året omsorg..droppet ut for jeg fant ut at det ikke var noe for meg..

Så begynte jeg å jobbe, jobbet i 3 år så kom gutten vår og vært hjemmeværende i 2 så begynte på skole nå i fjor høst...Så jeg tar nå generell studiekompetanse...Håper jeg kommer inn på sykepleien og senere jordmor..haha...ja jeg skal blir jordmor...kan nesten ikke vente..=o)

Uff, trist med venninna di...Kondolerer..=o(... Ikke bra med det du fikk nei, ble nesten i det meste laget...hehehe...

sitter forsatt å ser på hus jeg..Og fant en til leie da..Fyyyy faen, sånn jeg har lyst på det... Link:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8879386&sid=9aGoGVrlk479018&pos=18&tot=18

Den er dritflott...Men fy f for en leie...Gjør ikke meg noe hehehe..

Skrevet

Fy flate så lekkert!!!! *sikle*

Hadde ikke gjort noe å ha det huset nei.... Heheh...

Nei, nå får jeg komme meg av gårde jeg... Skal å spise middag hos mamma i dag =) gleder meg til kyllingfileet =) *namnam*

Lykke til med innleveringer å sånn da ;)

*masse klemmer*

*veive litt*

Skrevet

ikke sant...

Ja du får kose deg=o)

Snakkes..

Masse klemmer

Skrevet

Crappy dag her og, hehe. Skulle tro det var fredag den 13, i dag;-P

Sambo er ikke hjemme, og når han kommer hjem kommer han vel så vidt til å ense at jeg er her. Bare sitte i sitt eget hjørne i sofaen og sose på data'n. Han har vært så kjip i det siste, ikke noe søt i det hele tatt. Når jeg spør hva det er sier han ikke'no. Han virker som en skikkelig hormonforstyrra jente, hehe. Kanskje jeg har klart å smelle han på tjukka;-P

Jeg har IKM på 4-års dagen vår, så sa at jeg ønsket meg en baby i gave. Tenkte at han kunne stå på litt for meg denne ene mnd, men jeg fikk bare et irritert sukk tilbake. Jøssenavn.

Nei nå har vi hatt nok nedturer jenter, eller hva? På tide at det skjer noe positivt. Kjenner følelsen av å ikke tåle trynet på sambo, hehe. Hva kan de forvente når de ikke finnes hyggelige? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...