Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre... Ang sambo og sex

Anbefalte innlegg

Han SKAL IKKE bli pappa nå sier han, og singens tid er over.. Det er for usikkert sier han.. (har fungert i 2 år da men..) Herretter skal vi ha sex med kondom.. Men når jeg spør han om kjøp av denne svarer han ikke skikkelig og snakker det bort... Jeg har sagt til han at nå er det hans tur med prev da jeg har gjort dette siden jeg var 16 år..

Men skal jeg kjøpe en pakke så han vet jeg mener alvor og ikke ønsker å presse han til noe?

Fortsetter under...

Akkurat det samme sa sambo.. Vi skulle IKKE ha sex uten kondom nå, og det var JEG som måtte kjøpe det.

Da sa jeg "nei", for en gangs skyld kan HAN stå for prevensjon..

(Jeg har jo tross alt jøpt pearly til 2000,-).

Men han vil ikke kjøpe, og vi har sex uten.. Men hopper av i svingen.

Jeg hadde ikke kjøpt var jeg deg.

Hvis "alt" ligger til rette for at dere kan få barn, med hus, økonomi osv, så hadde jeg ikke giddi å kjøpt.

Her er det jeg som har kjøpt...Dessverre, men det er for å vise han at jeg ikke vil presse han til noe...Hehehe...hvis vi ser bort i fra maset om barn da...

Det jeg mener og forsatt mener, kjøp en pk, det er jo 10 stk i en pk som regel, og så sier du, jeg kjøper bare den ene pakken her og de neste gang står du for...

Jeg tok den men han ville ikke...Så jeg kjøpte to ny pakker.. en på 10 og en på 5...Den på 5 er en annen type gummi, er mer som plast og det likte ikke sambo noe særlig, så den blir ikke brukt...Så da har vi 9 igjen..tror jeg...kanskje åtte...Nå har jeg lyst å ha så mye sex at de blir borte og han MÅ kjøpe nye...

du kan jo si til sambo din at han kan kjøpe gjennom nettet, de er veldig diskre når de sender det igjennom post...eller så er det ikke værre enn å slenge en pakke på disken når dere handler mat...

Hva er det med menn og kjøpe kondomer, hvorfor er det vi som må kjøpe????

det hadde IKKE jeg gjort! vil sambo ha en type prev så får han ordne det....jeg står for eggløsningstestene og ordnings med syklusen men utover det får han stå for...det er han som ikke vil ha baby nå så da for han sørge for at det ikke blir noe baby heller...ærlig talt!!det er de som ikke vil ha barn og da skal vi sørge for at de får det som de vil og pluss at vi må kjøpe gummi til dem også??nei ikke her i gården nei!:)

er måte på hvor mye de skal forlange også da....vil de ha gummi så for de skaffe det selv!:)

Da avventer jeg hele kondomgreia en stund ja.. Og får heller ta det opp med han når han komemr hjem fra jobb. Jobber borte denne uka..(heldigvis denne for når han kommer hjem har jeg ikm...)

Kanskje jeg spør han om jeg skal fikse det, men jeg gidder ikke ha det klart før han kommer hjem nei..

Tusen takk jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...