Gå til innhold

Jaha ja.... Så det er sånn i dag =p (utblåsning av noe slag =p)

Anbefalte innlegg

Hei Hei alle sammen!! =)

jeg sitter nå her å kjeder meg litt, orker ikke helt å rydde videre også har jeg allerede brent opp det lille bålet jeg lagde av papp i tønna i hagen =p

Forbanner meg over denne tanta som ikke kan bestemme seg om den skal komme eller ikke... tydeligvis ikke funnet riktig adr. denne mnd'n, for nå er'e 11 dager siden den skulle vært her.... Vi hadde folk her i går (ganske mange egentlig) å det resulterte i en kvart øl, så ble jeg kvalm og ekkel... Til slutt gikk jeg å la meg å leste mens det var full fest i stua... Helt greit at det var fest, men jeg pleier da aldri være sånn... Dessuten har jeg gått rundt å småhangla og vært litt uggen i to uker, begynner å bli temmelig lei....

Jeg har skikkelig humørsvingninger og her om dagen så begynte jeg pokker meg å grine fordi jeg ikke fikk junkfood til frokost *flau*

Fortsetter under...

Trallala...... Nei, jeg får vel nesten gjøre noe snart her.... Ta meg en paracet å håpe på at huepinen gir seg, eller gjøre det jeg har mest lyst til... Legge meg å sove.... Vanskelig valg det her altså.... *trøtt*

Oj..hahaha...ser ut som om du har de klassiske symptomer her...

Er du mer trøtt en vanlig nå eller?? Og øl, hvordan var det før?+ Lenge siden du drakk sist?

Synes du skal dra på apoteket nå jeg...snart 14 dager siden, den burde vel være pos nå...eller neg, så da får tanta snart dukke opp...

Litt spennende dette...=o)

Tja... jeg har aldri vært noen stor øldrikker, men jeg har liksom aldri vært noen partypooper heller da =p Jeg drakk litt forrige helg, men da var det egentlig samma greia, orka ikke egentlig... Men jeg har aldri gått å lagt meg når det er fest, selv om jeg ikke har drekki... Så det er litt merkelig...

Trøtt ja? å du milde... Er stort sett trøtt hele dagen egentlig jeg... Men ofte mer sliten enn trøtt da...=P

Vurderer å dra på apoteket i morgen for å kjøpe en test eller to.. hehe...

Men nå er'e egentlig ikke trøttheten som er værst da.. Begynt å få så trøkk i hue, i går og i dag... Er nesten en følelse av å være fyllesjuk, men kan liksom ikke sammlignes heller.. Jaja... =p Det ordner seg nok...

Men hvis tanta har tenkt til å komme så synes jeg virkelig hu kan komme snart da, så jeg slipper å lure noe mer... Å være dårlig uten grunn.... Men om jeg er i like dårlig form i morgen, så blir nok jeg hjemme fra skolen ja... Får jo faen ikke fulgt med på noen ting, lever bare i min egen verden for tida jeg =p

Oj.... Detta var litt skummelt.... Satt akkurat å kikka på babyverden.no på de kalkulatorene der.... Å fant ut at om jeg er gravid så skal visst hjerte begynne å slå i dag.... Hjelpes.... heheh... Var egentlig litt rart å lese =p

Du er nå 5 uker og 4 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring:21. mars, 2007 (dagen vi glemte)

Hjertet begynner å slå:15. april, 2007 (dagen I DAG!)

Embryoet beveger seg:9. mai, 2007

Merkelig greier... Litt skummelt, litt moro... Å tanker svirrer virkelig rundt i hue mitt nå =p

Ja du er ikke alene der...Å leve i din helt egen verden...Har fått propper i øra så jeg hører jo veeeeeldig dårlig (kommer sammen med ørebetennelser) så har min lille verden jeg og...hehehe...

Hmmmm....rart det der altså...Men hvis testen ikke er pos i morgen og du ikke har fått mensen til onsdag synes jeg du skal dra til legen og ta en test der og er den også neg så krev en blodprøve...For det er noen som ikke lager så mye av det hCG hormonet og det kan ta tid før en test blir pos...

Blir jo spennende å se og du får holde oss oppdatert da...

Klemm

Annonse

Blærk... heheh... Ja, synes det er ganske rart dette her...

Venninna til mamma ble jo gravid når hu var 16, å fant det ikke ut på tester eller noe... Så til slutt gikk a til legen å de tok blodprøver å greier... Å da fikk a vite at hu var 7mnd på vei... Hadde ikke akkurat store valget da.. hehe... Hu hadde lagt på seg så jevnt hele veien at det syntes ikke og hu hadde uregelmessig mens... Hu fikk ei bittelitta jente og alt gikk bra å sånn da.... Å venninnene hennes visste ikke noe før etter hu hadde født! Hehe.... Ganske spesielt tilfelle, men kan jo hende =p

Jeg skal holde dere oppdatert ja, det trenger du ikke være redd for iallefall!! =) hehe

Klemmer

Ja det var jo veldig spesielt men det fåre kommer...

Som som meg det..Var 3 mnd på vei ca, før vi fant det ut..Hadde jo symptomer og greier men ikke akkurat det du går å tenker på når det influensaer som går og sånt..Og når man er en godtgris fra før så er det ikke lett å vite om man har fått en dill..hehehe...

trodde jeg bare hadde blitt tjukk pga alle de snickers isene jeg spiste, så det kom som et sjokk ja..=o)

Håper det kommer noe svar snart da..

Heheh... Er jo en koselig overraskelse det da ;)

"Neida kjære, du er ikke blitt feit, du er bare gravid skjønner du" =P heheh..

Satser på et svar i morgen jeg, så får vi bare se da!! ;) Hvis ikke så får jeg ta meg en tur til legen snart.... Jeg har jo allerede frikort så =p hehe

Hehehehe...ja...men må ikke glemme at det skal av igjen også da...

Veier nå omtrent like mye som da jeg var 32 uker på vei...kjedelig..ikke kommer jeg ned heller...

Vi er litt små feite i familien min..hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...