Gå til innhold

Ultralyd og kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere kunne tenke dere å få vite hvilken kjønn det er når dere er på ultralyd??? Jeg er veldig usikker selv. Har alltid tenkt at det vil jeg ikke vite for å leve med litt spenning. Men nå er jeg usikker. Har mer og mer lyst til å vite hvilken kjønn det er... Rart det der...

Klem

Skrevet

Jeg önsker å få vite det.

Er meg totalt likegyldig om det er jente eller gutt,men göy å kanskje få vite det allikevel :)

Skrevet

Jeg kommer til å sjekke det så fort som mulig, - men hvor tidlig er det egentlig mulig å identifisere?

Skrevet

Jeg vil vite det! Har både visst og ikke visst før, og da jeg visste jeg hva jeg skulle få sist, følte jeg et sterkere bånd til den lille i magen. Pluss at det er praktisk å kunne gjøre klart tøy og slikt når man har begge deler liggende hjemme!

Skrevet

er usikker, men tror kanskje vi vil vite det, visst det med første og ikke med andre. MEn visste det igrunn likevel, magefølelsen pleier å stemme ganske bra igrunn;)

Skrevet

Jeg snakket med majorstuaklinikken og man kan se det i uke 16, da er det jo like greit å vente til UL i uke 17-20...som er gratis...

Jeg vil vite det...litt greiere å planlegge ting, kjøpe inn...

Også er jeg så veldig nysgjerrig da..hehe

Skrevet

Det er jo ikke alltid at dem klarer å se det,og noen ganger tar de feil,men jeg vil definitivt vite om det er mulig å se! :-)

Det er klart,det blir jo ikke like stas når ungen kommer ut og de holder den opp i været og sier "ja,du fikk faktisk ei jente!" Litt stas er det vel å ha det som en overraskelse,men er jo litt fint å handle og pynte rom og sånn da,dersom man vil ha det litt typisk jentete eller guttete!

Skrevet

Jeg vil vite det. Tror jeg.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...