Lille søtnos Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Synes ofte folk snakker eller skriver om "sovevogn" i barnehagen. Er det vanlig å ha en egen vogn til det, eller er det kun dersom vognen man bruker til vanlig ikke er stor nok, lang nok, god nok??? Jeg lurer litt på å kjøpe en vogn vi kan ha stående på verandaen til soving på dagtid de gangene vi ikke er ute å triller, og jeg ikke kan bruke hovedvogen der. For å tenke litt langsiktig kan man jo da se etter en som også kan brukes som sovevogn dersom det er behov for det. Takknemlig for tilbakemeldinger.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Noen bhg har vogner - mens i andre må man ha egne vogner selv. De fleste velger å ha vognene stående i bhg framfor å dra dem med frem og tilbake hver dag. Da er det ofte vognskur el. som blir oppbevaringsstedet. Jeg ville ikke ha brukt "hovedvognen" til dette bruket, da den fort kan bli stygg og begynne å ruste. Barnehage bruken er ofte mye tøffere enn hjemme. Da er det greit å kjøpe eller arve en brukt og rommelig kombivogn f.eks. Hvis du skal tenke langsiktig er jo en simo sportvogn/kombivogn genial med tanke på plass.
Lille søtnos Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Takker for informativt svar. Da skal jeg sjekke ut simo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå