Alltid Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Vi har følgende krav til barnevognen for nyfødt: - 4 hjul - solid og stødig - enkel å slå sammen - fortrinnsvis duo - tyngde spiller mindre rolle.. - stor bag (skal brukes gjennom hele vinteren langt mot nord...) - høydejustering på handtaket (kommende pappe er adskillig høyere enn kommende mor) - den skal være NY Det var det tror jeg. Er det noen eksperter her som har gode forslag ???
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Ja,Emmaljunga edge duo=) Har alle kravene du stiller=) I tillegg er håndtaket vendbart. Eneste den er tung som sportsdel,eller er den suuuper god.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Er bare Simo sine vogner som er helt vann- og vindtette, og det er lurt laaangt mot nord.. Har hatt emmaljunga-vogn, og da jeg skulle tørke av den etter en regnskur, smittet farga av.. Det var skikkelig nedtur..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 merkelig,min emmaljunga er vanntett og har ikke hatt problem med falming.Men uansett så anbefales regntrekk i regnvær,uansett vogn da,for nettopp å beskytte farge ol.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Mulig jeg hadde ei mandagsvogn, men uansett, det var utrolig irriterende for ei såpass dyr vogn. Brukte regntrekket ved ruskevær, bare ikke den dagen. Ble plutselig værskifte..
Fikk maibaby06 Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 så en annen her foreslo emmaljunga edge duo. Ev kan du kikke på emmaljunga sport combi, den har ekstra lang hardbag (84cm). Har den ikke selv men en venninne har den. Hun fikk i juni, og har brukt bagen gjennom hele vinteren, med lammepose oppi. Dessuten er mannen hennes endel høyere enn henne.... vognen har teleskophåndtak, da kan faren få stilt håndtaket til sin høyde, uten at han blir gående og sparke i understellet. (du kan få samme på edgen så vidt jeg vet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå