saray Skrevet 15. april 2007 #1 Del Skrevet 15. april 2007 noen som har erfaring med hvordan det er å få innvilget ks på telemark sentralsykehus?har hatt hastekeisersnitt der før og hvet de er flinke,men denne gangen vil jeg ha planlagt keisersnitt.dermed basta. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8979142-er-det-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-ks-p%C3%A5-tss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sibylla Skrevet 15. april 2007 #2 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! Jeg har også ett hastesnitt (grad 1)på Sykehuset Telemark. Det er seks år siden, jeg ønsker denne gangen å søke om å få planlagt grunnet at jeg er redd jeg skal bli syk igjen (svangerskapsforgiftning). Det er selvfølgelig ingen grunn til at jeg SKULLE MÅTTE få det igjen, men jeg har en dårlig følelse og jordmor sier jeg er litt mer utsatt siden jeg fikkd et sist, Skal til samtale med jordmor på sykehuset for å gå igjennom journalen fra sist ks, og kanskje blir jeg noe beroliget av det.. Jeg vil uansett kjempe for å få innvilget en avtale om dato for KS og skjer fødselen av seg selv før denne tiden uten at jeg er syk er det HELT greit. Jeg er IKKE redd for å føde vaginalt, er bare veldig redd for at jeg blir dårlig og må forløses uten noe kontroll. Sist var det full narkose og jenta var ute på 20 min, jeg selv visste ikke hva som skjedde....annet enn at jeg var veldig redd. Jordmoren jeg går til jobber også som jordmor på Sykehuset Telemark og virket tilsyneslatende åpen for at jeg kunne søke iallefall, men ville at jeg først skulle i samtale for å få en gjennomgang av hvorfor ting skjedde så fort sist.Mitt ønske er bare å ha en dato å forhold emeg til - slippe å gå å engste meg.. Ellers har min svigerinne fått innvilget planlagt ks på Sykehuset Telemark uten problem, hennes grunn var en fødsel som sist stoppet opp, endte i narkose og full revning. Hun sa at det var veldig greit å få igjennom... Heldigvis gikk mitt snitt helt greit sist, nesten ikke vondt og alt gikk bra med meg og den lille, så jeg kan jo legge frem det som ett argument i allefall, at kroppen min tåler greit inngrep. Lykke til! PS! Når har du termin?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8979142-er-det-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-ks-p%C3%A5-tss/#findComment-8981353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
saray Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 16. april 2007 hei igjen. jeg har termin 29 oktober.du? såret mitt var også helt fint.kan nesten ikke se arr i det hele tatt på meg.det var ikke fullt så dramatisk da jeg tok keisersnitt for 6 år siden.men jeg har ett barn til som kom for to år siden og han sto bom fast og pustet ikke da han endelig kom ut.han var helt blå og hadde masse blodutredelser på det hvite i øynene.han så fæl ut. så denne gangen orker hverken jeg eller mannen min å gå å bekymre oss om at det kan gå galt en gang til.jeg er tydelighvis ingen barneføderske.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8979142-er-det-vanskelig-%C3%A5-f%C3%A5-ks-p%C3%A5-tss/#findComment-8987991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå