Gå til innhold

vogn til baby 5mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. har hatt en quinny speedy med dreami bag til min nyfødte... nå vil hun ikke ligge i vogna lenger så lenge hun ikke skal sove når vi er på tur... hun kjeder seg vil opp og se...... har prøvd å bytte ut til sports vogna. men, siden ryggen ikke kan legges helt ned føler jeg at hun ikke sitter bra idenne.. noen som vet om en bra/lett vårvogn der ryggen skal legges helt ned.. liker å gå mye tur ute.. er mest på asfalt og grus....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Mistral med lufthjul hvis du vil ha en vogn som er god på all slags føre og underlag. Den er lett og med god demping, og du kan endre kjøreretning enkelt ved å vende håndtaket over vogna.

Teutonia Spirit S3 hvis du går på asfalt og shopping. Denne er vendbar og med svinghjul foran. Lett å svinge med, men ikke så god på ulent underlag og på snø.

Styr unna rene fremovervendte vogner, 5 mnd gammel baby er for liten til å sitte bare fremover.

Skrevet

Jeg ville kjøpt Easywalker sky. Den har full liggestilling og er kjempegod. Vi begynte å bruke den fra tulla var 5 mnd. Den har full liggestilling og lett og god å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...