Gå til innhold

Tvslaven

to-søte-små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Her er det bare bra. Nå ser det ut til at verste kvalmen har gitt seg, heldigvis. Har fått time hos jm til midten av mai, kunne få time om to uker men synes igrunn det var litt tidlig. Blir nå spennende, skal til hun på Moa. Ellers har vi nå fortalt det til familien og til noen venner så det begynner vel å spre seg snart..

Dere da, har dere fortalt nyheten? Hvordan er formen din da? Etter siste ul mente han at termin ville bli 2 november, så dersom det stemmer er jeg over på 2 trimester om et par dager:-))))

Jo, her har kvalmen også gitt seg. Er fortsatt plaget med forstoppelse da, men det har blitt nærmest som en vane. Merker at jeg blir fortere sliten når jeg prøver å gå tur..

Har ikke fortalt det til familie ennå...skal fortelle det på en dag som betyr mye for familien vår. Det blir på en måte som en forsterket glede den dagen tror jeg..

Jeg skal også til jm i midten av mai...har fått innkallelse tul ul i midten av juni. Har du fått det? Vi har bestemt oss for å vite kjønnet, og er nå i full gang med å finne passende navn...Åh, som jeg koser meg!! Har faktisk kjøpt de første mammabuksene til sommer`n også...

Vi har også fått innkalling til ul ja, 6 juni. Gleder meg sånn til det samtidig som det er litt skummelt også. Jeg har lyst å vite kjønnet så jeg kan handle litt, kjedelig om alt skal være hvitt.. Men sambo vil jo ikke vite det, vi er visst uenige om det meste her... Inkludert navn!! Helt forskjellig smak.. Hvilke navn har dere som favoritter da?

har lyst å begynne å handle nå jeg...

Må innrømme at jeg allerede har kjøpt de første mammabuksene for sommeren...er beredt jeg. Magen viser på kvelden, og jeg kommer ikke inn i mine dongeribukser lengre. Litt frustrerende...Vises det noe på deg da?

Vi har Noah og Amalie som favoritter...men mye kan jo endre seg. Dere da?

Å har veldig lyst å begynne å shoppe babyting ja, men holdder meg enda! Har ingen mage enda nei, det blir vel tidsnok.. Vi er ikke enig om et eneste navn som vi synes er fint, helt forskjellig smak. Og så er det så mange navn som er oppbrukt av familie og venner fra før. Noah og Amalie er jo veldig fine navn syns jeg, men sambo har helt annen smak..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...