Lovehearts Skrevet 15. april 2007 #1 Del Skrevet 15. april 2007 prinsessa vår kom til verden 12.4.07 kl. 11.52. hun var 4300g. og var 52 cm. lang. alt står bra til med oss. Vi har dratt hjem fra sykehuset to dager etterpå, siden sykehuset i Bergen ikke var noe spesiel støtte for oss etter fødselen. Der vi var trenger de ihvertfall ett smilekurs. så nå koser vi oss hjemme alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizeta Skrevet 15. april 2007 #2 Del Skrevet 15. april 2007 Gratulere så masse med jenta :-) Jeg venter også jente og blir over 4 kg mi også. Kose deg masse hjemme. Helt utrolig å få slik behandling på ei føde/barselavd., skjønner meg ikke på slike folk. Skjønner gost at dere dro hjem. Ha det kjekt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 15. april 2007 #3 Del Skrevet 15. april 2007 Gratulerer så mye med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 15. april 2007 #4 Del Skrevet 15. april 2007 Gratulere so masse med jenta. Kjekkare og vere heime ja enn på sjukehuset når dei ikkje er hyggelege. Her kom prinsessa den 03 og vi kosar oss heime vi også. Kos dokke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovehearts Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 16. april 2007 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. april 2007 #6 Del Skrevet 16. april 2007 Gratulerer med jenta:) Sikkert deilig å komme hjem hvis det ikke var topp forhold på sykehuset... Synes jeg hører så mange som sier det om dagen, smilekurs og hjelp etc. Kos dere hjemme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 16. april 2007 #7 Del Skrevet 16. april 2007 Gratulerer masse med prinsessa! Vert åssen det der er4, opplevde det samme med min sønn som er 3 år nå, ikke særlig koselig nei, men demne gangen var de veldig greie!!! Godt å være hjemme da vil jeg tru, vi oxo reiste hjem dagen etter. så kos dere masse med go jenta og prøv og få deg mestmulig søvn, merker det selv nå....he he... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå