Gå til innhold

Må nesten le litt av terminen.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden sagt at jeg helst ville unngå fødsel i desember,men det ser ut som det blir det likevel. Etter at jeg mistet så fant jeg ut at det ikke var så nøye likevel,bare alt gikk bra og barnet er friskt. Hadde perfekt termin sist synes jeg...23.08.07. Nå er det 21.12.07 istedet,men jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg ikke akkurat til å være på sykehuset i julen. Vi bor i Drammen,men jeg er fra trøndelag,og min bror bor i DK,men det er ikke noen tvil hvor vi skal være i julen nei. Kan jo ha flaks å føde før julaften. Hva synes dere andre om å føde i julen? Men som sagt bare alt går bra og barnet er friskt så har det ikke noe å si,da hadde det ikke noe å si om det ble skuddårsbarn heller(men det slapp jeg da).

Er ingen tvil om at vi får verdens beste julegave!!!!

Lykke til alle desemberbarn!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 25 des....men men..tenkte d samme som deg men nå er jeg bare kjempe glad for og være gravid igjen....jeg fødte 1 mnd fortidlig sist,såd kan jo skje igjen.....

d blir mange julebarn her inne.......

Skrevet

Enig med deg - blir rart å evt føde i julen... :) Jeg har også termin den 21., hvis jeg har regnet riktig. Har en venninne som fikk baby på julaften og har alltid tenkt "så kjedelig for det barnet å ha bursdag akkurat den dagen"... Jeg skulle bare visst! Kan like gjerne skje her! He he... Har også tenkt at det blir litt kinkig å måtte gå høygravid i kulden - tenkt så store, tykke plagg man må ha på seg - kommer til å se ut som en innpakket snømann! He he! Men som du sier- så lenge alt går fint tror jeg ikke vi tenker særlig mye på dette når tiden er kommet. Det viktigste er at svangerskapet går som planlagt og at vi får friske barn. Ønsker deg masse lykke til fremover, solstrålen! Vi snakkes! :)

Skrevet

Nå har jeg termin 15, og har ikke gått over før, men sjansen er jo der likevel. Håper virkelig ikke jeg får på julaften eller i romjula :o)

Skrevet

med førstemann hadde jeg termin 21 desember;) Gikk ei uke over og låg på sykehuset på nyttårsaften. Gikk fint det:) Litt kjedli for han å ha bursdag sist, men det er glemt når dagen endelig kommer!!:)

Skrevet

Jah... Jeg har menstermin 27. desember, men håper virkelig at jeg går noen dager over;) kanskje terminen blir flyttet litt også.. Håper litt på det foreløpig ihvertfall.

hihi..

Skrevet

Tror kanskje jeg er gravid igjen og da er termin 15 des. Åssen vet dere at dere er gravid allerede dere som sier dere har termin 23-27des? Der er bare en uke siden jeg skulle hatt mens og føler meg ikke 100% sikker enda. Har ikke tatt noen test heller da.

Skrevet

jeg fikk positiv test på torsdag, da var det 33 dager siden jeg hadde mensen,jeg har lange sykluser på 30-33 dager. Hadde EL på dag 18.Har tatt en test etter MA,for å se om HCG nivået var gått ned,den testen var negativ. Så da er ikke dern jeg tok på torsdag falsk positiv ivertfall.

Skrevet

Hvis alt går bra og babyen er frisk, så trenger du jo ikke å være på sykhuset mange timene, da!!

Skrevet

Jeg har faktisk termin på selveste juleaften:-)Håper jeg går over tiden, slik at det blir et Januar- barn. Men ikke så farligt egentlig. bare alt er bra med babyen.

Skrevet

Min mor har bursdag på julaften, og har alltid syntes det var helt topp!

ALLE husker fødselsdagen hennes!

Og så var foreldrene hennes veldig obs på at det skulle markeres ordentelig. Aldri noen presanger som ble slått sammen til en, og mens alle søsknene hennes måtte vente til kvelden med å åpne, så feiret de bursdag for henne på morgenen med egen pakkeåpning da.

Men med termin 21.12 kan det vel like gjerne bli nyttårsbarn;-)

En spennende jul blir det i alle fall

Skrevet

Jeg tok en test i går jeg:) Hadde mensen 20. mars som tilsier en termin 27. desember. Har syklus på 26 dager, så da jeg tok en test i går var den positiv!!

Jeg hadde ikke klart å bare gått og "satset" på at jeg sikkert var gravid, sånn som du gjør:) Må ta den testen for å være sikker...

hehe..

Skrevet

Vi har prøvd å bli gravid siden det skulle bli januarbarn, og tenkte som så i starten at dette må vi da klare lenge før det blir desemberbarn... Den gang ei, nå ser det ut til at vi har termin 20. desember. For all del, vi er KJEMPEGLADE for at vi skal ha barn, og da får det bare våge seg at det blir seint på året. Det aller viktigste er at alt er bra med barnet og at vi har hverandre. Det kan bli litt kjipt å til bringe julaften på fødeavdelinga, men det får vi ta når vi kommer så langt..

Gleder meg til jul!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...