En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Men jeg har planlagt å slutte på p-pillene en stund før vi begynner å prøve, rett og slett for å få kroppen skikkelig i gang igjen. Planen er da å bruke eggløsningstester for å finne ut når vi må bruke kondom de første månedene, og for å bli kjent med en kropp som har gått på p-piller i 12 år, minus 3/4 år en gang. Det er jo ikke krise om jeg skulle bli gravid de første tre mnd heller, så hva tror dere? Kan det funke? For da er det jo bare å kjøre på med eggløsningstester videre når vi begynner å prøve... Skulle gjerne vært anonym nå, men jaja, shit au...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 virker som en bra plan det. men husk at svømmerne kan leve opp til 6 dager,så det kan jo være lurt å tre på en sokk uken før el også. var jeg deg ville jeg begynt å prøve med en gang,det er mange som bruker veldig lang tid på å bli gravid. lykke til!!
Måånestråle Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Kroppen min måtte ikke akkurat sparkes i gang selv om jeg hadde gått på p-piller mer eller mindre sammenhengende i 11 år... Jeg fikk stabile sykluser på 28-29 dager fra første stund, og ble gravid i 3. pp. Så det trenger ikke ta så lang tid, altså! (Jeg er 30 år...) Vi mistet babyen i MA etter 9 uker, men begynner igjen med godt mot om ikke så lenge. Det er sikkert lurt å bruke EL-tester for å finne ut hvilken periode dere skal sikte mot, vi gjør det samme for å unngå å bli gravid igjen nå med en gang. Når man vet at man skal prøve om kort tid allikevel, så er det jo ingen krise om man skulle bli gravid litt før tiden. Då da det er ikke SÅ farlig med 100% sikker prevensjon, skulle jeg tro?! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå