miranda&gullungene*08&09* Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Ikm i dag. har masse symtomer og føler meg helt lik som forrige gang jeg var gravid for et halvt å siden (endte i sa). Skal teste på tirsdag. Håper,håper,håper!!!!!! Hvis jeg eg gravid nå så har jeg termin på julaften!! hihi... Ha en strålende søndag!
Mars-08 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 da krysser æ alle fingre og alt som kan krysses for at det sitter en spire i dæ
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Greier du virkelig å vente med testing? Det står det respekt av, dersom IKM uteblir min IKM-dag blir det nok testings med en gang. Håper at spiren sitter, lykke til!!!
miranda&gullungene*08&09* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 Jeg testet i går og den var negativ derfor ventingen. ; ) er egntlig ikke tålmodig av meg. tok litt tid etter ikm før jeg fikk positiv test sist, men er såpass sikker nå, men man kan jo aldri vite! Takk for omtanke! Lykke til dere og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå