Gå til innhold

IKM uke 16 - hvordan har vi det???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm i morgen... Kan ikke melde om så mange symptomer dessverre.. Har mens-smerter og "slim" (sorry nasty detaljer) i dag, og det er litt snålt..men nå kjenner jeg at jeg analyserer alt for å tro jeg er gravid.. Blir tullete av ventetiden .- men nå blir det ingen testing før tidligst tirsdag dersom mensen ikke kommer i morra. (testet neg. i går - men det kan jo være det var litt for tidlig..) Har sett at at par andre har hatt hellet med seg denne gangen, og det er utrolig koselig lesning! Godt det klaffer for noen :)

Slik er det, ser at andre tester tidlig og får positiv test - dermed bare måååå man bare prøve.... Kjenner meg godt igjen i å bli tullete av ventetiden, har dessverre ikke noen spesielle symptomer jeg heller - men gir ikke opp håpet før TR er der. Enda noen dager igjen, IKM onsdag...

Annonse

Gratulerer Stinepinekline!!!! Well done!

Jeg har også lyst til å teste med en gang, selv om jeg bare er 7 eller 8 DPO... Det er jo alt for tidlig, så jeg skal prøve å la være. Vet ikke når IKM er denne gangen, for jeg fikk mye senere EL enn antatt, og aner ikke hvor lang lutealfase jeg har. dette blir spennende!

Lykke til!

Gratulerer til deg Stinepinekline!!!! Så artig at det er mange "ny"-gravide her inne:-) Blir mange romjulsbarn ser det ut som:) Håper den svake streken min tyder på at jeg er gravid, tester igjen i mårra med morgenurin. Hvis jeg faktisk er gravid er terminen min 28.12:-)

Jeg har ikm i dag/i morgen - og holder på å kreppere her. Get ready for some details girls:) Hoho.

Har hatt mye luft i magen i snart en uke, er ikke vant til å ha det sånn her nei. Hehe.. Det strammer i magen på et vis og sånn har det vært i fire dager ca, ikke i strekk da men i perioder. I går la jeg merke til at brystvortene var helt sinnsykt såre, og sånn har det i alle fall aldri vært. De siste timene nå har magen blitt enda verre, har ikke sjangs til å sitte oppreist. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke jeg nei, men ser fram til en avklaring:)

Kan hende det er tantesymptomer også dette da, skal i alle fall teste på tirsdag hvis hun ikke har dukket opp i løpet av morgendagen.

Kan jeg slenge meg på denne tråden?

Har vært "liksomprøver" noen mnd nå, det vil si kun har kuttet ut prevensjon, men ikke vært på EL-jakt, bare tatt det sånn helt rolig :-)

Men det er veldig spennende fordiom :-)

Jeg har ikm på torsdag...bomma totalt, trodde jeg hadde det forrige uke, men når jeg tenkte meg om så var jo det heeelt feil! Mye stress for tida, å uten p-piller er jeg ikke særlig flink å holde styr på når mensen skal komme.

Myyye luft i magen, litt ømme bryster - men det kan jo bare være tanta som varsler hun er på tur.

Spennende ja, jeg er nesten litt redd jeg:) I bunn og grunn var ikke dette en prøveperiode engang, siden det er første syklus etter jeg sluttet med p-pillene. Men så klarte jeg ikke å holde meg unna gubben da vettu og ikke var det noen gummihatter tilstede de gangene det var action heller. Hehe:D

Og så eeeer det så lenge til i morgen og for ikke å snakke om tirsdag:)

Annonse

TR kom på besøk på lørdag, 2 dager før IKM. Og så jeg som hadde så god følelse for denne pp.../o:

pp 8 var på bare 26 dager, men det kan jo være litt rar siden det var første pp etter SA..Vi får prøve på nytt..Ønsker dere andre lykke til ihvertfalL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...