Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med et spørsmål?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikm på fredag, så litt for tidlig å teste...

Så lurer på en ting. I går og i dag har jeg vært kvalmen....Men samtidig har eg hatt vondt i magen - mensen smerter... E det andre her inne som har hatt vondt i magen/mensensmerter den uken de fant ut at de va gravide???

(sist eg va gravid, va eg og kvalmen uken før ikm....Men ikke mens smerter.....Men det ende i ma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg testet noen dager før ikm og da var testen positiv. Er nå midt i 5. uke, har testet flere ganger med ulike test-typer og alle har vært positive. Hadde menslignende smerter som kom og gikk noen dager før jeg testet første gang, men var ikke kvalm. Er faktisk litt usikker på hvilken dag som egentlig var IKM, for den dagen EL-testen var positiv, ble jeg overrasket, trodde det skulle være senere. Har nemlig vært ganske uregelmessig med både EL og IKM etter jeg sluttet med p-pillen.Tror dette er ganske individuelt. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Har et lite håp på at spiren kan sitte nå.... Får krysse fingrene!

 

Noen andre som vil svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens lignende smerter er jo typisk gravid tegn, da :) Men er ikke annet og gjøre enn å vente noen dager, og ta en test. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også menssmerter. Var faktisk bombesikker på at mensen skulle komme...men nei, bare litt brunlig utflod, så da testa jeg fire dager etterpå (pga påsken) og den var positiv gett...

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...