Gå til innhold

Noen som er 100% sykemeldt og kunne tenke seg å finne på noe på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjeder meg litt til tider og ønsker å finne noen i Oslo-området som kunne tenke seg en tur på kafé eller kanskje bare gå en tur i det fine været (så lenge helsa holder....) en gang i blant (eller ukentlig.....) Jeg bor på Åsbråten nær Holmlia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykemeldt også, og syns det ville vært koselig å treffes på dagtid innimellom!

Og takk for i går forresten!

Skrevet

Takk det samme! Var det du som lette etter hus på Greverud eller Asker? Står litt stille på enkelte navn fra igår.... Kan vi skylde på ammetåke nå :0) ?

Skrevet

Nei, det var nok ikke meg. Jeg satt overfor deg og hadde sort kjole på meg. Har sendt deg en privat melding også!

Skrevet

Hmmm...Tror ærlig talt at det var jeg som satt over deg Lizzie:) Hehe, blir mye forvirring med navn o.l. Men jeg husker den sorte kjolen din!

Skrevet

He-he, ja, jeg satt vel mer på skrått overfor prinsemammaen, men så skled jeg også nærmere veggen ettersom det kom flere.

Er fornøyd med at dere husker meg jeg!

Skrevet

Og det var jeg som satt ved siden av deg "mother to be :)" på din venstre side. Ditt nick plasserte jeg :0)

Skrevet

Jeg er 50% sykmeldt. Det hadde vært hyggelig å ta en tur på kafé eller noe sånt ja. Dere kan jo si fra, så kan det nok hende jeg kan tilpasse det i forhold til jobben.

Skrevet

Hei! Ønsker å sende deg en personlig mail "Helgamor", men finner ikke ut av hvordan.... Tror ikke du har krysset av for om du vil motta personlige mail. Er litt vanskelig å følge med på hvor innleggene er etterhvert...

Skrevet

Jeg har iallefall aktivert motta personlig melding, for jeg har fått en fra mother to be :) tidligere. Har sendt deg en nå, som du kan svare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...