Gå til innhold

Er ikke til å tro.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/vi er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-):-) Kan ikke tro at det er sant!!!!!!!!!Etter 9pp!!!!Har ikke gått opp for meg ennå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var på legevakt i natt på grunn av sterke smerter i magen, men der fikk jeg vite at jeg er gravid, og at alt er bra!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-):-)

Sender masse baby støv til dere alle jenter!!!!!!!!!!!!!!!*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Masse lykke til jenter!!!!!!!!!!!!:-):-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike solskinnshistorier trenger vi!!! Gratulerer så mye - tar i mot alt babystøvet jeg klarer.

Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Gratulerer!!!! Håper snart jeg kommer etter. Lykke til

Skrevet

Tusen takk begge to!!!!!!!:-)

Ønsker dere masse lykke til og håper dere snart kommer etter!!!!!!:-)

Begynner på 6 uke!!!!!!!!!!:-)

Skrevet

Grattis med spire i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sger til meg masse babystøv:o) Positiv eggløsningstest fredag mogren, så vi krysser fingre og tær for at det klaffer denne gangen. Lykke til videre ønsker jeg deg!

Skrevet

Gratulerer og kjempe masse lykke til te dæ:)

Tar gjerne i mot all baby støv du sender..tihi:)

Skrevet

Tuuuusen takk til dere alle for gratulasjonene!!!!!:-)Så koselig jenter!!!!!:-)

Sender dere nok en gang masse babystøv, og håper at alle kommer fort etter!!!!!!!!!!:-)**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer såå mye med graviditeten allima:).

Og takker for babystøvet,tar noe med meg jeg med det samme;)

Skrevet

gratulerer masse!

deilig at dere ikke trengte å prøve så lenge.

masse lykke til!!

Skrevet

Grattulerer så masse!!=D Så herlig det må være! Heldigfisen;)

Skrevet

Gratulerer !!!!!! :) ..... godt å lese slike historier!!!!

Skrevet

Gratulere:)

Skrevet

Så bra :) Gratulerer så masse. Vi går inn i vår 9. pp vi også, så vi får krysse fingrene for at det også klaffer for oss :) Lykke til!

Skrevet

Stooor gratulasjonsklem og masse lykke til med spiren! Kos deg med den voksende magen:-) Tar takknemlig imot alt babystøv! *takker*

Skrevet

Rørende, herlig og brilliant!! :D

Gratulerer så masse. *klem*

*dusjermegibabystøv*

Skrevet

Tusen takk for alle kjempe koselige gratulasjoner:-)Det setter jeg veldig stoooor pris på:-)Dere er gode:-)

Jeg ønsker dere masse lykke til og drysser babystøv over dere alle:-)**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Skrevet

Dytter denne får å ønske alle dere jenter lykke til:-):-)Sender nok en gang masse babystøv,og håper det hjelper:-):-)****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************å så litt til******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Tar gjerne i mot litt baby støv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...