Gå til innhold

Er ikke til å tro.............

Anbefalte innlegg

Jeg/vi er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-):-) Kan ikke tro at det er sant!!!!!!!!!Etter 9pp!!!!Har ikke gått opp for meg ennå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var på legevakt i natt på grunn av sterke smerter i magen, men der fikk jeg vite at jeg er gravid, og at alt er bra!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-):-)

Sender masse baby støv til dere alle jenter!!!!!!!!!!!!!!!*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Masse lykke til jenter!!!!!!!!!!!!:-):-):-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8977504-er-ikke-til-%C3%A5-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med spire i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sger til meg masse babystøv:o) Positiv eggløsningstest fredag mogren, så vi krysser fingre og tær for at det klaffer denne gangen. Lykke til videre ønsker jeg deg!

Annonse

Tuuuusen takk til dere alle for gratulasjonene!!!!!:-)Så koselig jenter!!!!!:-)

Sender dere nok en gang masse babystøv, og håper at alle kommer fort etter!!!!!!!!!!:-)**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Annonse

Tusen takk for alle kjempe koselige gratulasjoner:-)Det setter jeg veldig stoooor pris på:-)Dere er gode:-)

Jeg ønsker dere masse lykke til og drysser babystøv over dere alle:-)**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

Dytter denne får å ønske alle dere jenter lykke til:-):-)Sender nok en gang masse babystøv,og håper det hjelper:-):-)****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************å så litt til******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...