Gå til innhold

Litt bekymret, flere som har det som meg ?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 18+2. den ene dagen syntes jeg at jeg har fått litt mage, mens neste dag syntes jeg den nesten er som før. kommer jo fortsatt inn i de vanlige buksene. Lå i sengen i dag tidlig og prøvde å kjenne etter livmoren, men finner ikke noe som jeg umiddelbart tenker, hmm dette må jo være livmoren. Nå skal det sies at jeg har litt ekstra polstring på magen så det er ikke så veldig lett og kjenne igjennom alt :-( Lurer kanskje på om jeg har kjent noen vage bevegelser, men det kan bare være innbilling. Var på UL ved 11 uker og jordmor 13 uker og da var alt bra. Er liksom litt redd for at det skal ha skjedd noe. Fosteret skal jo bli 18 cm den uka her, bør man ikke ha fått litt mage da ?

Noen som kjenner seg igjen ?

Fortsetter under...

Hei du...Tror nok ikke du skal beskymre deg..Noen får mage fortere enn andre.Jeg er 20 uker ¨på vei og har mage som en høygravid(og det er bare en inni der) Hvis du har litt ekstra mage fra før,som du sier,skal det litt til før du får mage...før du liksom får den ordentlige magen,har man som regel alltid litt mer oppblåst mage på kveldene...

Det er jo ganske tidlig å kjennne ordentlige spark/bevegelser nå,er du førstegangsfødene?Når jeg var gravid med min første,kjente ikke jeg liv før uke 24...

Tror det går bra jeg...

Ikke bekymre dæ du :) Når æ gikk gravid med sønn min som snart e 2 år fikk æ ikke mage før æ va 6 mnd på vei, va veldig tynn da på grunn av spiseforstyrrelsa. No e æ i uke 18 med nr 2 og har fått ganske så stor mage. Men min mage e også som du sir nångang litt større enn andre daga, spørs kor oppblåst æ e.. hehe!:)

Men ikke bekymre dæ, magen kommer nok tidsnok skal du se.

Men nr 1 kjente æ liv da æ va i uke 22, no kjente æ i uke 14, så e veldig varierende fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Ingen som har det HELT likt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...