Gå til innhold

når begynte dere å kjøpe mamma klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er i uke 20 og kan fortsatt bruke en del av de vanlige klærne mine, men nå har jeg gått opp og ned og opp og ned i vekt etter forrige svangerskap, så noen av buksene var jo ganske romslige i livet, da.

Men jeg kjøpte en mammabukse (2wear) som kan brukes hele svangerskapet (som er høy bak og lav foran på livet) rundt uke femten..

Og de vanlige klærne begynner jo å bli litt ukledelige, da. For selvom de passer, viser jo magen. Og når en har vanlige klær og litt stor mage, ser man jo bare tjukk ut... Så jeg begynner vel med mer og mer mammaklær nå - som gjør at jeg ser gravid ut og ikke bare feit...

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

har et skjørt og 2 bukser jeg sikkert kan bruke langt utover i svangerskapet, kjøpt et "magebelte" jeg bruker over linningen på de buksene jeg ikke kan kneppe nå. er 18+5 uker nå. Ellers så har jeg kjøpt en svart bukse, i jeans og et skjørt og en del topper, men kan nok bruke mange vanlige topper ut svangerskapet. tror jeg nøyer meg med de buksene, for det er grenser for hvor mye jeg vil bruke på klær jeg bare kan bruke frem til januar!

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 5+3 og ballong hehe. Kan kun bruke joggiser og kjoler. Kan bruke buksene hvis både knapper og glidelås er oppe, og trukket ned og til siden.

Normalt eller? NOT hehehehehehe ;)

Har ikke kjøpt noe enda. Det er så tidlig enda

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...