saray Skrevet 15. april 2007 #1 Del Skrevet 15. april 2007 hei.hvor mange her har fådt nei til keisersnitt? jeg venter barn nummer 3 og min første ble tatt med keisersnitt etter nesten ett døgn med rier.nummer to satt helt fast med hodet ute og hverken skrek eller pustet.han måtte til legen for å få hjelp.han var helt blå og hadde stygge blodutredelser i øynene i mange måneder etterpå.min mann og jeg har skjønt nå når jeg er gravid igjen at disse lange og harde fødslene har skremt oss mer en vi først trodde og vil gjerne ha keisersnitt.vi tørr rett og slett ikke en fødsel til.hvor stor sjangs har jeg til å få ja?mine barn var ganske store(3980gr-53cm og 4210gr-54cm)født 15 dager over termin begge to.og jeg har hørt at ungene blir større og større for hver graviditet.jeg orker ikke en sånn fødsel til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8977155-hvor-stor-er-sjangsen-til-%C3%A5-f%C3%A5-nei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusyQ Skrevet 15. april 2007 #2 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis du ikke VIL føde vaginalt kan ingen tvinge deg. Men vær forberedt på at du kanskje må kjempe og stå på ditt for å få det. Hvor stor sjansen din er for å få ja varierer fra sykehus til sykehus. Haukeland er veldig restriktive, mens Rikshospitalet og Ullevål ikke tvinger noen til å føde vaginalt om de ikke vil. Husk at hvis du får endelig nei et sted har du rett til å bytte sykehus til et som er mer positivt til KS. Du finner mye nyttig info på siden her. Prøv å les innlegget "NYTTIG INFO OM KS" og "SLIK FÅR DU KS". Tidligere traumatiske fødselsopplevelser regnes forøvrig som en "god" grunn. Selv er jeg førstegangsfødende, men fikk innvilget uten kamp på Rikshospitalet. Dette går så bra så! Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8977155-hvor-stor-er-sjangsen-til-%C3%A5-f%C3%A5-nei/#findComment-8977693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå