Gå til innhold

Blærefremfall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Er det noen med blærefremfall her??

Lurer på om jeg har det... Fødte i sommer og det endte med total ruptur grad3, alt gikk fint og har ikke hatt noe problem...men nå 8 måndter etter fødselen er jeg konstant tissetrengt, føler jeg må på do igjen rett etter jeg har vert.. har vert til lege da jeg trodde jeg hadde blærekatarr men urinprøvene mine var heilt fine... skal tilbake til lege denne uken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har blærefremfall syns det på GU. Har ikke blæreframfal, men har hatt mye problemer med vannlatning etter fødsel. Først urinlekkasje. Det har nesten gått over nå (9mnd siden fødsel), etter det har jeg vært mye plaget med tilbakevendende blærekatarr som ikke bestandig vises på stixen. Be legen om å dyrke urinen. Ta en grundig underlivsjekk med prøver, tissetrengthet kan også være symptom på sykdom i underlivet.

Skrevet

Blæreframfall er kosmetisk. Hyppig urinlating trenger ikke ha en sammenheng med dette. Så hvis du ikke har plager med fremfallet bør du slutte å tenke på dette hvis det innebærer bekymring for deg. Sjekk med legen for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...